tirsdag, august 19, 2008

siste sommerferiedag, dessverre

hei!

veit du hva? huset kryr av unger. rett og slett. tre av søskenbarna mine er på besøk, og de er alle mellom fire og åtte år. og så er jo selvfølgelig mine to brødre på 6 og 2 år hjemme. så, her er det liv, kan du tro.

dagen begynte med dusjing og oppståing i halv tolv-tida. etterpå, var det å gå ned, for å spise en frokost bestående av tekaketing, vinerbrød, (gud, hvordan skrives egentlig det ordet?, og svele. herlig! og ja; den siste feriedagen nytes til det ytterste, ser vel det av frokosten.
etterpå, har det skjedd lite. oppdatert meg litt innenfor musikk, funnet en del nytt, selv om jeg tviler på om noe av det kommer til å bli mine nye store favoritter. men, det er alltid genialt å finne ny musikk!

nå blir det vel snart å gå ned for å fortsette usunnheta; jeg hører rykter om pannekakelaging.

jeg aner ikke hva som skjer seinere i dag. jeg får vel late som om jeg skal forberede meg til skolestarten, selv om det egentlig ikke er så mye å gjøre. jo, forresten; jeg må finne usb-penna mi. jeg aner virkelig ikke hvor jeg kan ha lagt den, og jeg har en sterk følelse av at jeg kommer til å trenge den allerede i morgen.

dette blei vel egentlig et ganske så kort innlegg, men, det får bare være sånn, siden jeg ikke har noe mer å skrive.

jeg håper alle har det supernydelig!

Ingen kommentarer: