søndag, august 17, 2008

nesten finhet

hei!

ja, i dag er verden nesten fin igjen. litt fin, ihvertfall. og i dag har jeg omtrent absolutt ingenting å fylle et blogginnlegg med. dagen har egentlig bestått av sånn ca ingenting. ikke har jeg noen sjuke tanker å rable ned heller.

bare to hele dager til skolen begynner på igjen nå. det er egentlig ganske så utrolig; jeg føler egentlig at ferien akkurat har begynt. skumle greier, virkelig.

jeg savner hjerteklistremerka mine. de jeg gikk rundt med i panna i to hele dager. ja; jeg gikk virkelig rundt med klistremerker i panna overalt. det ene har jeg mista, men det andre har jeg klistra bak på mobilen min, og det henger faktisk fast der. mobilen min føler seg pen, ellernoe.

i dag var det faktisk nesten litt fint vær. men, ikke helt. dessverre. skal vedde på at været blir aldeles vakkert når skolen begynner på igjen. været har det med å være fint når det er skole.

æsj, jeg vil ha forandring. jeg vil forandre meg. jeg vil at ting skal bli annerledes, selv om jeg er utrolig glad i det livet jeg har. jeg er utrolig glad i folka rundt meg, jeg er egentlig glad i stedet jeg bor på, jeg er glad i en del av tinga livet består av, jeg er mindre glad i meg selv. og sånn ellers fungerer ting greit. men, blæh. jeg føler at jeg må forandre meg litt. og jeg føler at jeg virkelig må gå inn for det. men, greia er at det aldri blir noe av. jeg tenker at, ok, det må gjøres, og sånn vil jeg ha det, og dette må forandres, men det blir aldri noe av.
og nå, har jeg lovet meg selv, og min kjære elskede blogg, at nå skal jeg forandres. eller, det vil si; jeg skal prøve å gå inn for å forandre meg. og så hvisker en liten irriterende stemmetanketing inne i hodet mitt, (en stemme jeg egentlig ikke liker så godt); ”hva med å begynne med å rydde bort alt som ligger å slenger rundt på rommet? få litt system? få kontroll?” og egentlig høres det litt smart ut. kanskje jeg rett og slett skal gjøre det. men, ikke akkurat nå. for nå skal jeg faktisk publisere dette blogginnlegget, og så skal jeg lese andre søte blogger, ogsånn.

jaa. vi snakkes. ha en nydelig kveld!

Ingen kommentarer: