mandag, august 04, 2008

Fin dag i dag. Hva mer kan man si?

Hei!

Joda, jeg blogger jeg, selv om jeg ikke egentlig har noe å blogge om. Men, som kjent er jeg veldig flink til å late som!

Jeg stod opp litt over tolv i dag. Merkelig nok var jeg sinnsjukt trøtt, selv om jeg ikke la meg sånn alt for seint i går. Det meste av begynnelsen av dagen bar veldig preg av min trøtthet; jeg gjorde ikke annet enn å svime rundt, og late som om jeg klarte å følge med på ting som skjedde rundt meg. Surra rundt på nettet, osv.

Dagen tok en herlig vending i halv sju-tida. Da kom Julie og Torunn bort. Utrolig herlig å se igjen torunn, som jeg ikke hadde sett på en evighet, sånn omtrent! Jeg fikk en genialistisk engelsk telefonkiosk fullstappa av karrameller i gave av Julie! Hihi, den var herlig, selv om det var utrolig vanskelig å få av den tapen, som av en eller annen merkelig grunn skulle være surra rundt min herlige telefonkiosk. Men, det gikk til slutt det også, som det aller meste! Så, nå sitter jeg her å gomler nydelige karrameller for alle penga!
Etter at jeg omsider hadde fått åpna gaven min, gikk vi ut. Vi skulle møte Tina, og snille som vi var, skulle vi gå imot henne, for å møte henne på veien. Vi hadde selvfølgelig ikke den fjerneste anelse om hva vi skulle finne på når vi møttes, som nesten alltid ellers. Vi babla som fosser alle tre mens vi gikk, og det blei utrolig koselig. Selvfølgelig fullstappa av misstolking, som alltid! Til slutt, fant vi ut at vi skulle gå bort til Tina, både for å treffe henne, og for å hilse på de nydelige kattungene hennes, som faktisk snart er katter. De kattungene har faktisk vært mine en gang! Jeg savner dem! Men, jeg veit at de har det supert nå, og det er det som betyr noe!

Da vi kom fram til Tina, var det å bable masse, misstolke, og være sammen med kattene. Herlig! Finnes det mer genialistisk humor enn vår, spør jeg bare?
Vi begynte å gå hjemover i halv ti-tida, men vi var ikke hos meg før omtrent halv elleve. Snakker vi treighet? Joda, så absolutt. Men, genialt var det, selvfølgelig!

Etter at jeg kom hjem, har det skjedd lite. Har akkurat spist nå, og nå sitter jeg her da, og dyrker mine fritidsproblemer. Men, joda; jeg trives forsåvidt godt med dem jeg!

Da har jeg ikke mer å bable om, egentlig. Jeg håper alle har hatt en virkelig nydelig dag!

Ingen kommentarer: