fredag, august 22, 2008

det er endelig helg!

hei!

det er endelig helg! kan du tenke deg noe så herlig? det føles virkelig som om jeg har gått på skolen i en evighet. man skulle ihvertfall ikke tro at det bare har gått to og en halv dag siden sommerferien slutta.

i dag hadde vi fag. masse fag. gud. men, joda; det funka greit, egentlig.
jeg må ærlig innrømme at jeg savner ungdomsskolen. jeg føler meg ikke så overlykkelig over å bli kvitt den som jeg trodde jeg skulle! men, la skole være skole.

da jeg kom hjem, sløva jeg ei lita stund, og så snakka jeg lenge med torunn! utrolig genialt! hun trives på finnsnes, og det er jo utrolig supert! vi snakka om, masse. blant annet vår femtiårs-tilværelse. haha. etter at jeg hadde snakka med henne, var det lite som skjedde ei stund, lydbok og sånn. så kom julie, og vi sykla bort til henne, og spiste plommer med vaniljesaus og så film. utrolig koselig! vi så ”bitre blomster”, veldig bra film! det irriterer meg litt at den viker så sterkt fra boka, men det skal vel være sånn. må bare prøve å ikke tenke at den er basert på boka, egentlig.
så gikk vi tur. hihi, vi gikk til lekeparken, satt vel egentlig bare der. luka ugress fra sandkassa. det er alltid så trist å se at lekeparker forfaller.
nå har julie akkurat dratt; hun skulle hjem å pakke, så kommer hun tilbake og skal overnatte. blir veldig genialt det!

i morgen drar jeg til mormor og morfar, og blir der til søndag. blir sikkert koselig!

jeg håper alle koser seg masse, og nyter helga!

Ingen kommentarer: