tirsdag, august 26, 2008

ida lengter mot helg!

hallo!

da var det tid for bloggskriving igjen, da. og det er tirsdag, men, inni hodet mitt er det onsdag, av en eller annen sjuk grunn.

skoledagen gikk seint, som de har gjort den siste uka. men, det gikk greit, så absolutt.

etter skolen, skjedde det lite, før i halv seks-tida, da årets første pianotime fant sted. fint å begynne på igjen med det også, selv om jeg merka at jeg har øvd sinnsjukt lite piano i sommer! og, det skyldes; latskap. rett og slett.

etterpå, var det å være hjemme ei lita stund, før elin og julie kom, og vi gikk på øra. vi skulle på kino; ”the dark knight”, og vi skulle møte tina. men, før vi møtte henne, greide vi blant annet å bli innestengt på amfisenteret, noe som egentlig var ganske så flaut. men, vi kom oss ut, omsider, etter en del om og men. vi fikk møtt tina, og vi gikk bort for å kjøpe biletter. etter det, var det bunnprisshopping av kinomat. jess, jeg sier mat, fordi; antigodteri.

filmen starta halv ni, og var ikke ferdig før rundt elleve. men, filmen var utrolig bra! jeg blei glad i den, og i alle folka. jeg anbefaler filmen på det varmeste!
etterpå, gikk vi hjem, alle sammen. jeg savner filmen og folka!

nå sitter jeg her da; veit at jeg burde ha lagt meg for lenge sida. jeg begynner ikke før ni i morgen, men i dag erfarte jeg at det faktisk var verre å stå opp klokka åtte enn klokka sju, som jeg gjorde på mandag. jeg aner ikke hvorfor.

nå gleder jeg meg virkelig til helg! kan ikke vente; vi har funnet ut at alle folka er hjemme i helga, og med andre ord; helga kommer til å ta noe grenseløst av!

men, vi snakkes! ha ei nydelig natt!

Ingen kommentarer: