tirsdag, august 19, 2008

det er vel egentlig leggetid nå, for små skoleunger som meg. men... her sitter jeg da. iih, det var jo kult å skrive lang tittel :D

nå er det faktisk snart skole. om sånn ganske akkurat tolv timer begynner torturen. det er egentlig litt herlig at vi ikke begynner før klokka elleve i morgen, får liksom litt tid til å vende meg til det før det skjer.

veit du hva? slekta har begynt å lese bloggen min. kan du tenke deg noe verre? ja, det kan du nok, siden det finnes så sinnsjukt mange ting som er verre. men, jeg synes det er ille nok, jeg. slekta mi har ikke godt av å lese bloggen min; det står for mange sære ting der. jeg synes ungdommer faktisk skal få ha litt privatliv i bloggen sin. jeg glemte rett og slett at mamma var registrert på fjesboka, da jeg la ut link der. jeg har mest lyst til å slette hele greia, og skaffe meg en ny blogg, men greia er at jeg har blitt så glad i bloggen min, selv om det kun står usaklige bablinger der, om alt og ingenting. men, den har blitt litt meg, på en måte. så, jeg får se hva som skjer. egentlig synes jeg slekta skal glemme alt de har lest, og droppe videre lesing, og så blir alt bare fint.

men, over til noe interessant. eller ikke. av den enkle grunn, at jeg ikke har noe interessant å skrive. jeg tenkte liksom at jeg skulle legge meg tidlig, sånn at jeg klarer å stå opp sånn ca til riktig tid i morgen, men du ser jo hvordan det gikk!

ah, julie var i molde i dag, og hun fant converse-sko i min størrelse. de var visst geniale også, sa hun. sånne som hun mente at jeg hadde lyst på. og, jeg føler at jeg har lyst på dem. de jeg har nå, er jo så alt for store. men, jeg er glad i dem likevel, veldig glad i dem, faktisk! jeg lurer på om jeg føler for å ha dem på meg i morgen? hm, jeg veit ikke. jeg fikk jo akkurat to nye par sko... jaja; får se hva tida bringer.

jeg vurderer å slutte nå, jeg. og så kanskje jeg skal begynne å vurdere om jeg kanksje skal vurdere å legge meg. ja, jeg er en vurderende person!

vi snakkes! kos dere på skolen, alle sammen. haha, man liker sarkasme, i idas lille verden.

Ingen kommentarer: