mandag, august 11, 2008

Det var varmt i dag, faktisk!

Hei!

Da var det tid for dagens oppdatering. Hihi, jeg synes faktisk det er koselig å skrive blogg, jeg! Jeg er litt redd for at det ikke kommer til å bli tid til så mye bloggskriving når skolen begynner, dessverre. Men, jeg skal prøve så godt jeg kan ikke å svikte min kjære blogg, som jeg har blitt veldig glad i den siste tida.

I dag. Hva har skjedd i dag?
Jo; jeg stod opp i tolvtida, dusja, spiste frokost, sløva. Elin kom bort i halv fire-tida, og vi gikk til Øra for å møte torunn. Da vi hadde møtt henne, gjorde vi ikke så mye mer enn å vandre rundt å surre på Øra. Veldig koselig! Tina kom etter en stund, og vi satt ei stund ute og prata. Etterpå, gikk vi alle bort til Elin, som måtte hjem å spise. Etterpå, gikk jeg og Tina egentlig rett tilbake igjen, vi måtte også hjem å spise. Torunn ble igjen hos Elin.

Da jeg hadde kommet hjem, og Tina hadde dratt, satt jeg egentlig bare med dataen uten egentlig å gjøre så mye en liten stund. Så var det tacospising. Utrolig godt! Jeg fant ut at det omtrent var en evighet siden jeg spiste taco sist, og derfor var det veldig genialt at min kjære mor bestemte seg for at i dag var en perfekt tacodag.

Det var vel egentlig det dagen bestod av, tror jeg. Ihvertfall så langt, selv om jeg tviler på at det kommer til å skje så mye mer enn sløving i dag.

Egentlig har jeg vel ikke så mye mer å bable om. Jeg kommer ikke på noe mer usaklig å presse inn i dette innlegget heller, for å være helt ærlig. Ikke sånn bortsett fra at jeg har lyst på sjokolade.

Vi snakkes! Håper at alle har hatt en nydelig dag, og at alle får en nydelig kveld/natt!

Ingen kommentarer: