søndag, august 24, 2008

det er skummelt så fort som tida går; allerede søndag

hei!

det er sjukt at det allerede er søndag. søndag. søndag. søndag. det vil si at det er mandag i morgen. allerede mandag. helga har såvidt begynt inni hodet mitt, og hodet mitt trenger mer helg. mye mer helg. tenk at jeg faktisk kan være skolelei etter to og en halv skoledag? det lover ikke godt, ikke i det heletatt.

julie og jeg var selvfølgelig usunne på fredagskvelden. blei du sjokka? fint, ikke bli det. vi spiste sjokolade, masse sjokolade. og vi hørte på lydbok. og vi babla. det var vel det fredagskvelden og natta bestod av. og så var vi ute og handla sjokolade på bunnpris seint på kvelden. hihi, det var koselig. bunnprisfyren var snill. sånne personer gleder hjerte mitt, virkelig masse.

vi stod opp i tolvtida i går. vi gikk ut, surra rundt, gikk til stamstedet vårt, (kan du gjette hvor det var?), og så gikk vi hjem til meg etterpå. julie stakk i totida, hun skulle hjem og rydde rommet, eller noe sånnt.

mormor kom og henta meg i tretida, og jeg, mormor og sarah drog først for å kjøpe godteri. haha, det er morsomt å kjøpe godteri sammen med sarah; hun er ekspert på å fylle godteriposer til randen, og etterpå påstå at det ikke var mye i det hele tatt. så drog vi hjem til tante. det var jo massemasse sol der jo! og jeg hadde selvfølgelig på meg svart dongeribukse og hettegenser, det var nemlig iskaldt hjemme.
mens jeg satt der og egentlig ikke gjorde noen ting, ringte tanita! det var utrolig koselig å snakke med henne igjen, jeg hadde ikke snakka med henne på ei utrolig lang stund. jeg savner henne virkelig!

etterpå, var det taco. taco er virkelig genialt. hah, ja, det funker ikke å skrive blogg sånn akkurat nå, jeg aner ikke hvorfor. ting blir egentlig bare patetisk, men, sånn er livet, eller noe lignende, skriver likevel jeg, så får du selv vurdere om du orker å lese.
ei stund seinere, gikk vi ihvertfall bort til mormor, hvor jeg skulle overnatte. kvelden bestod for det meste av sosialitet og lydbokhøring.

jeg stod vel opp i elleve-tida i dag; spiste frokost, gikk ut for å nyte sola. herlig! og, selvfølgelig, greia slo ikke feil, finværet kom da skolen begynte. etter at vi hadde spist middag, drog vi hjem.

og, her har jeg sittet siden. skjer veldig lite nå, egentlig. må vel begynne å vurdere å gjøre tyskleksa, som vi dessverre fikk på torsdag. jeg fikk ikke bøker før fredag, så jeg kunne ikke gjøre dem på torsdag. en virkelig herlig greie å fordrive søndagen med, ikke sant? jeg håper det går fort, sånn at jeg slipper å kaste bort så utrolig mye tid på lekser. skal jo bare pugge gloser...

iih, jeg er flink; jeg er nesten ferdig med buaoppdateringa. nå slipper jeg ihvertfall å ha dårlig samvittighet for det. og så har jeg nesten lest alle bloggene jeg skal ha lest, også. imponert?

men, nå skal jeg gjøre tysk. snart...

snakkes!

Ingen kommentarer: