onsdag, oktober 22, 2008

tittel; jeg veit ikke

jeg er trøtt. skikkelig trøtt, faktisk. jeg har vært det hele uka. nå skal det virkelig bli velsignet herlig med helg! jeg skal til trondheim i helga for å besøke marit, og jeg gleder meg masse!

ok, skal man da oppdatere sånn skikkelig for i dag og i går? egentlig orker jeg ikke, men det får vel bare gjøres, hihi.

i går skjedde det veldig lite, bortsett fra skole, pianotime og lekser. ikke akkurat sånn overgivende, men det gikk fint. i dag, var det skole, korøving, lekser, osv. joda, gikk greit det. og så hadde jeg samfunnsfagprøve i dag. jeg blir sint på meg selv hvis jeg ikke greier en 5-er på denne prøven, seriøst. ikke det at jeg egentlig tror det, men det er jo alltid lov å håpe.

nå skal jeg faktisk legge meg snart, tro det eller ikke. eller, jeg skal prøve å legge meg snart, jeg veit ikke om det funker, haha.

snakkes.

Ingen kommentarer: