mandag, oktober 27, 2008

helgebloggskriving er komplisert

hei!

helgebloggskriving. alltid like komplisert, hihi. helgene er alltid så umulig å beskrive; de er alltid så herlige.

fredagen begynte med skole. noe som var utrolig herlig, var at skoledagen gikk veldig fort. det var ikke lenge før jeg, tina og julie kunne gå på øra for å kjøpe meg buss-godteri, haha. stratoskoseposeting. etter ei lita stund, var det å sette seg på bussen til trondheim. bussturen gikk greit, selv om du merker at du sitter på buss i tre timer når du er framme, hihi. marit henta meg på torget, og vi stakk hjem til henne, hvor vi babla, lagde mat, så på tv, osv. det var utrolig koselig; vi kom oss vel ikke i seng før i fire-tida, tror jeg.

på lørdag var det å gå en tur i byen, og shoppe bitelitt, og så var det å gå hjem igjen, for å fortsette bablinga, og for å bake sjokoladekake og sånn. veldig koselig! det var vel egentlig det vi gjorde på lørdag; sovna vel i to-tre-tida, eller noe sånnt.

på søndag, bakte vi horn, og etterhvert kom elen på besøk. veldig koselig å se igjen henne også! søndagen gikk veldig fort, og plutselig satt jeg på bussen hjemover. jeg fant ut at helga hadde gått umenneskelig fort. plutselig søndag, liksom.

og enda mer plutselig, var det mandag. en lang mandag. med masse skole. men, det gikk greit. etter skolen, var det å dra på øra for å kjøpe bursdagsgave til julie sammen med elin og tina. det var veldig koselig! og vi fant gave også, så absolutt!

da jeg kom hjem, var det avslapning til cæsar, og etter det igjen, snakka jeg med mirra. veldig koselig! etter det, daffing. sånn ca helt til nå.

og nå har jeg ikke så mye mer å skrive om. legge meg må jeg også snart.

vi snakkes! håper alle har hatt ei nydelig helg!

Ingen kommentarer: