onsdag, oktober 15, 2008

søthet; snart helg

hei!

jeg skreiv ikke blogg i går, både fordi jegke orka, fordi jeg ikke hadde tid, og fordi ejg ikke hadde noe å skrive om.

i går skjedde det veldig lite, bortsett fra skole, og onsert med koret. konserten gikk faktisk veldig bra, selv om jeg ikke trodde det ville gjøre det i det hele tatt, haha.

etter konserten, gikk jeg, tina, julie og elin bare litt rundt og surra på øra, gjorde egentlig ingenting spesielt.

i dag, var det også først skole. det funka greit; ingenting spesielt eller anti-spesielt som skjedde. etterpå, var det korøving, noe som selvfølgelig var genialt. etter det igjen, var det egentlig bare masse planlegging av helga; er jo prinsipprogrammøte med nbfu. jeg reiser til isabel i morgen, hvor jeg blir til fredag, da møtet begynner. blir nok bra det!

nå har jeg vel ikke mer å skrive om; vi snakkes.

Ingen kommentarer: