onsdag, oktober 08, 2008

hei.

nå følte jeg for bloggskriving. ja, akkurat nå. jeg aner ikke hvorfor, jeg fikk plutselig en greie for å skrive blogg. jaa, og da skriver man blogg, og ferdig med det.

i går skreiv jeg ingenting. fordi; jeg hadde ingenting å skrive om. i går skjedde det akkurat like lite som de to dagene før, men egentlig var det utrolig herlig.

i dag er det pizzahorn-baking sammen med julie og muligens elin, ellers aner jeg ikke hva som skjer. men, det blir ihvertfall utrolig koselig!

og så er det snart helg. jaa, jeg gleder meg til helg selv om det er høstferie, du leste riktig. for, da skal jeg på besøk til therese! jeg gleder meg, jeg! da får jeg møte både therese, isabel, sandra og lena. blir nok utrolig genialt. jeg reiser til kongsvinger på fredag, og kommer hjem på søndag.

og ellers; skjer det lite. jeg har vel ikke så mye mer å skrive, sånna kkurat nå.
vi snakkes; nyt dagen, den er søt!

Ingen kommentarer: