fredag, oktober 31, 2008

hei!

jeg skreiv ikke noe i går. ikke har jeg noen grunn for det heller; bare absolutt trøtthet.

men, nå er det endelig helg! en utrolig herlig følelse, som skal nytes i to hele dager!

det skjedde vel ikke noe av betydning i går heller, bare en lang skoledag, ei stund med øravandring med folka, og så korkonsert. jeg tror egentlig den gikk helt greit.

i dag var det od-dag, noe som egentlig var veldig kult. altså, operasjon dagsverk. vi skulle finne oss en arbeidsplass, hvor vi skulle arbeide en dag, for å tjene penger som skulle gå til jenter i bangladesh. for meg, tina og julie betydde det livets første dag på aquaforsk. og, det blei egentlig utrolig genialt! koselige stedet. det vi gjorde var forsåvidt ikke så veldig mye annet enn å skrape bort überkvalm gugge fra noen rister, og rive av teip fra rør. jessda; men det blei koselig. ihvertfall etterhvert, da jeg og julie blei ferdige med røra våre, og gikk for å hjelpe tina med risteavskrapinga. og så fikk vi pepperkaker, sjokolade og brus. koselighetsprinsipp. og, selvfølgelig; mange veldig snille og geniale mennesker!

vi blei vel ferdig i halv tre-tida. da var det bare å dra hjem for å gjøre ganske nøyaktig ingenting ei stund. jeg gjør forsåvidt ganske nøyaktig ingenting nå også, men det er snart finnepånoeprinsipp sammen med folka. blir utrolig genialt!
liv kommer i dag! tina og julie skal jo feire bursdag i morgen, og derfor fant vi ut at liv så absolutt måtte være med. veldig genialt!

men, nå har jeg vel ikke så mye mer å skrive om; snart pizzaspising.

snakkes!
ha ei nydelig helg!

Ingen kommentarer: