mandag, oktober 20, 2008

mandagsprinsipp, og helgeprinsipp

heiprinsipp.

nå skal jeg skrive om helga. og, helga var søt, på en måte.
jeg reiste til isabel torsdag rett etter skolen. utrolig genialt, altså! etter en del togbytter og flyturer, var jeg endelig framme. isabel har verdens søteste og koseligste hybel! den gangen jeg flytter på hybel, vil jeg også ha en sånn.

på fredag var jeg med isabel på skolen, noe som var utrolig kult. jeg fikk være tredjeklassing på musikklinja for en dag, og det var utrolig genialt! og, ikke minst; det var sjukt mange snilleskjønne folk der. hihi.
etter den genialistiske skoledagen, var det å ta toget til oslo, hvor vi møtte øyvind og per fredrik. så var det å finne hotellet, og etter det igjen, var det matspising, før vi begynte med vårt prinsipprogramarbeid. og jo; vi var effektive. supereffektive, faktisk. vi blei omtrent ferdig den første dagen, vi. og egentlig var det utrolig herlig. derfor, bestod lørdagen for det meste av sløving. isabel og jeg hørte ”idas dans”, ei helt utrolig nydelig bok, som egentlig er ganske så magisk. den må leses, virkelig. og så var vi på kino, ”i et speil, i en gåte”, en utrolig fin og trist film. jeg elsker boka, og jeg blei ikke skuffa av filmen, jeg var litt nervøs for at filmen skulle være ustrytelig mye dårligere enn boka. men, det var den heldigvis ikke!
og så, var det litt mer jobbing med vårt kjære prinsipprogram. nå tror jeg vi er ganske så fornøyde alle sammen. og ja; det blei bra.

søndag, var det vel egentlig bare å stå opp, spise frokost, pakke det siste, og så dra til oslo s, hvor jeg møtte mamma og dem, som også var i oslo denne helga. så var det flyventing ei stund, og så var det å ta flyet til molde, for etterpå å kjøre hjem.

resten av søndagen bestod av tysk og sløving. ikke akkurat sånn superinnholdsrikt, men det funka absolutt veldig fint.

i dag. skoledagen gikk sakte. allerede klokka ni følte jeg at skoledagen hadde vart i en hel evighet. det lovet ikke godt, siden vi både skulle ha matte og tysk i dag. men, tro det eller ikke, det gikk egentlig veldig fint.

da jeg kom hjem, var det middagsspising, før det var samfunnsfagprøvepugging. nå er det snart cæsar, og så skal jeg snakke med natalie. gleder meg!

men, vi snakkes! ha en fin kveld!

Ingen kommentarer: