mandag, oktober 13, 2008

helgeherlighetsprinsipp

hei!

jaa, nå skal jeg skrive om helga. og, det blir utrolig vanskelig. for, helga var utrolig genial.

på fredag, skjedde det veldig lite, før vi kjørte til molde i halv tre-tida. flyet gikk klokka fem over fem, og jeg var framme i oslo i seks-tida. jeg blei henta på gardermoen av therese, isabel, lena og moren til therese. så var det å kjøre til kongsvinger. sandra kom etter en liten stund, og så var hele gjengen samla! utrolig herlig å se igjen alle folka!

kvelden bestod av matspising, babling, og en genialistisk drikkeleik som min kjære isabel var så genial å lære oss. hihi, den var faktisk utrolig kul!
vi sovna vel i tre-fire-tida, og på lørdag stod vi opp i ti-tida. vi ordna oss, spiste frokost, og så var det egentlig å dra rett til sverige for å kjøpe godteri og drikke. haha, godteposen min var nok den største av alle, er jeg redd! etterpå, var det å dra hjem igjen, og være hjemme hos therese å daffe ei lita stund, og så var det bowling, noe som var veldig genialt! og, veit du hva? jeg vant, faktisk! haha.
etter bowlingen, var det matlaging, og etter det, matspising. etter det igjen, bestod vel kvelden av det samma som den forrige; genialisme.
vi siste la oss vel i seks-tida, og vi stod opp sånn ca rundt tolv neste dag, altså i går. tida gikk egentlig veldig fort fram til vi måtte dra til gardermoen; frokostspising, ordning, ha det-siing.
så var det å dra til gardermoen. det var utrolig fælt å si ha det til folka, seriøst. etter en del stress, rakk jeg faktisk flyet, og jeg kom til molde, og etterpå hvem. kvelden blei egentlig veldig kort; jeg la meg veldig mye tidligere enn vanlig, haha. jeg har ikke følt meg så trøtt på evigheter, som jeg gjorde i går kveld.

i dag var det skolepåbegynnelse igjen. det var litt fælt, men det gikk greit; høstferie gir motivasjon. og ellers, sånn bortsett fra skole og lekser, har det skjedd veldig lite. jeg har selvfølgelig sett cæsar, og hvaler. ja, jeg er ganske sikker på at jeg liker hvaler nå. den er litt koselig. og så likte jeg sinna-damen, haha.

menja. jeg har ikke mer å skrive, egentlig.
vi snakkes, ha ei koselig natt!

Ingen kommentarer: