mandag, september 01, 2008

da var det visst blitt september

hei!

nå er det faktisk høst, fordi, det er jo allerede blitt september. men, det rare er, at nå føles det ikke ut som om det er høst i det hele tatt; sola har skint nydelig i hele dag, og det har faktisk vært varmt og nydelig. sånne ting gjør meg glad.

det var utrolig hardt å stå opp i dagtidlig. kanskje ikke så rart, siden jeg ikke fikk lagt meg før ca i halv ett-tida i natt. jeg som hadde planlagt å legge meg tidlig. jeg planlegger alltid det, men det blir ytterst sjelden noe av.

i dag hadde vi teite kartleggingsprøver på skolen. i både norsk og i matte. jeg tror aldri jeg har gjort det så dårlig på en prøve noen gang! rakk jo ikke å bli ferdig med halvparten av oppgava før vi skulle gå til neste. utrolig irriterende, egentlig.
resten av skoledagen var helt vanlig; matte, tysk, arbeidstime, basisgruppemøte. det funka egentlig helt greit.

da jeg kom hjem, skjedde det lite, før i halv fem-tida, da vi tok båten til oppdøl, for å dra i bursdagsselskap til søskenbarnet mitt, sarah. det var utrolig koselig; masse sosialitet, kaker og sol. hva er vel bedre?

kom hjem i åtte-tida, og siden da, har jeg gjort ganske nøyaktig ingenting. lest litt blogger, sjekka fjesboka, og ellers bare sløva.

jeg veit ikke helt om jeg er glad eller antiglad, men egentlig tror jeg at jeg er glad. det skjer jo utrolig mye kult framover; først er det jo kabb-arrangementet neste helg. det blir utrolig genialt, gleder meg masse til å se igjen isabel, og til å møte alle de andre folka! jeg veit faktisk ikke hvem så mange av dem som kommer er, derfor blir det utrolig morsomt å se hvem alle er. og så er det faktisk ikke så uendelig lenge til torunn kommer hjem. hun kommer i sin høstferie, noe jeg tror er uka før vår, eller noe. det blir så herlig å se henne igjen! og så er det høstferie for oss også. blir utrolig herlig, jeg synes jeg har gått på skolen i en halv evighet allerede. jeg aner ikke hva som skjer i høstferien, men jeg håper det kommer fram noe genialt. og så, har jeg store planer om å komme meg til trond martin ei helg i nærmeste framtid. jeg veit ikke når det blir, men det bør virkelig bli snart. gud, som jeg savner ham! og ellers, blir det vel masse utarbeiding av nbfu’s prinsipprogram, noe som jeg og tre andre skal ha gjort før første november. og så, er det nbfu’s årlige felleshøstkurs, (altså for alle regionene), som jeg heller ikke veit helt når er. jeg gleder meg stort til det; får jo se igjen de fleste av folka der! fjorårets høstkurs var utrolig herlig; omtrent alle folka var der! og så, er jeg jo fortsatt like oppsatt på at natalie skal komme hit ei helg snart! jeg aner ikke når det blir heller, jeg føler vi er ganske så opptatte begge to framover.
noe som egentlig er litt trist, er at det er høstkurs med nbfu midt-norge i helga. jeg fant faktisk ut at jeg ikke hadde tid til å dra dit denne gangen, siden det skjer så mye framover. men, det hadde vært så utrolig genialt å vært der! utrolig kjipt...
nå veit jeg ikke om noe mer som skjer framover, men det ser faktisk ut som om høsten kommer til å bli litt innholdsrik. man liker alltid innholdsrike høster!

nå har jeg vel ikke mer å skrive; jeg føler egentlig at jeg har tømt hodet mitt sånn ganske nå.

vi snakkes! ha en fin kveld / ei fin natt!

Ingen kommentarer: