onsdag, september 10, 2008

masseskrivefeilblogginnlegg; fordi jeg har kørka tastatur.

hei.

det er trist ikke å oppdatere loggen hver dag, så;

jeg er trøtt. og jeg er umotivert for skole. det er egentlig ganske så skremmende, siden det bare er september. tiende september. og, jeg lever fortsatt. jeg og julie fant ut at naturfagtimene går fortere når vi tror jordas undergang kommer når som helst. så, komklusjonen blei at vi skulle late som om det er jordas undergang hver gang vi har naturfag. jaa. det blir kanskje litt kjedelig i lengden, og kanskje naturfagtimene ender opp med å bli like kjedelige sånn etterhvert? ja, som du skjønner, jeg er ingen naturfaggeek. ikke i det heletatt, faktisk.

i dag var verden koselig. ihvertfall litt. fordi; det er alltid koselig å oppdage at jorda ikke går under, haha. og så er det alltid koselig med korøving, noe som det heldigvis var i da. selv om vi var et kraftig underbemannet kor, (vi var bare fem stykker), greide vi å ha det veldig genialt.
noe som ikke var fullt så koselig, var at dixie hadde bersa på rommet mitt da jeg kom hjem. og pysete som jeg er, klarte jeg ikke en gang tanken på å tørke opp dritten selv. så, da måtte jeg vente til mamma kom hjem, i åttetida. men, da blei rommet mitt fint og koselig igjen. egentlig må jeg vel innrømme at rommet mitt er ganske så rasert nå for tida; de små søte kattungene gjør en del ut av seg når det gjelder roting. men, de gjør også supermasse ut av seg når det gjelder skjønnhet, koselighet, og herlighet.
og så har jeg drukket kakao i dag. jeg er kakaofan. jeg brant tunga mi masse, haha. og jeg har sett cæsar, og jeg har hørt på lydbok. og, jeg har gjort matte. dessverre. jeg er langt i fra ferdig med mattegjøringa, men noe må man jo også bruke arbeidstimene og mattetimene på skolen til.

så, sånn alt i alt, konkluderer jeg med at dagen har vært koselig, og at verden har vært et fint sted. og nå er det snart helg også! hva er vel bedre?

jeg har kørka tastatur; det vil ikke viske ut skikkelig. og, da må jeg sende inn blogginnlegg med massevis av skrivefeil.

jaja. nå har jeg planer om å legge meg. ganske store planer, faktisk. men, først skal jeg finne mobilladeren min, og så skal jeg si god natt til alle mine kjære elskede dyr.
og så skal jeg fortelle alle dere ”trofaste” blogglesere at vi snakkes, og så skal jeg håpe at alle har hatt en fin dag, og at alle får ei fin natt!

Ingen kommentarer: