tirsdag, september 02, 2008

jeg veit ikke hva innlegget skal hete.

hei!

ja, da kom tida for dagens bloggskriving, da.

tambartun var på skolebesøk i dag. med andre ord; skoledagen bestod av å prøve å få folka til å forstå hvordan det er å være blind, eller noe lignende. jeg aner ikke om det lyktes, men dagen var iallefall fin den. slapp heldigvis alle faga vi egentlig skulle hatt. og, det var utrolig morsomt å ledsage julie, selv om jeg er sikker på at jeg er en sinnsjukt dårlig ledsager! men, morsomt var det, så absolutt!
tidligere fri, fikk vi også. og, hva er vel herligere?

etter skolen, skjedde det lite før pianotimen klokka halv seks. etter det, skjedde det lite, før jeg snakka ei stund med torunn i åttetida. utrolig koselig! gud, som jeg gleder meg til hun kommer hjem!

veit du hva? jeg fant ut at jeg måtte være med på nbfu-kurs i helga likevel, jeg. og, jeg gleder meg! blir herlig å møte folk, selv om jeg ikke aner hvem som kommer.

jeg er trøtt. jeg aner ikke hvorfor, jeg er bare trøtt. og i kveld må jeg legge meg tidlig, jeg skal legge meg tidlig. ihvertfall kan jeg late som om jeg skal det.
men, ja. nok selvmotsigenhet. jeg er faktisk utrolig selvmotsigende. hah.
vi snakkes; jeg har ikke noe mer glupt, eller uglupt, å dele med verden i dag.

Ingen kommentarer: