tirsdag, september 16, 2008

en helt vanlig dag. og that's it.

hei.

ah, som man lengter mot helg. helg er virkelig en vidunderlig oppfinnelse, jeg nekter å tro på at uka ville ha gått rundt uten den. det eneste kjipe, er at den kommer så alt for sjelden. men, når den først er her, så er den alltid genial! apropo helg; natalie kommer neste helg! iih, jeg gleder meg massemassemasse! hun har jo ikke vært her på en evighet, jo!

i dag. hva har skjedd? jo; en lang skoledag. den var veldig lang, faktisk. men, gikk greit. etterpå, lekser. og etter det, pianotime. gikk greit det også. så, var det lite som skjedde, før vi gikk på teater klokka halv åtte. det var sånn skolegreie, og vi får to timer avspasering neste onsdag. hihi, det blir virkelig herlig. jeg lever for fri, nå for tida. teateret var egentlig ganske så langt. da det hadde gått nesten to timer, trodde vi greia var slutt; det blei mørkt, og folk begynte å klappe. men, neida, da var det tjue minutters pause, før det skulle begynne på igjen. det varte vel en time etter pausen, tror jeg. teateret var jo i og for seg ganske så bra, men det blei vel litt kjedelig i lengden. dessuten var det litt for modernisert etter min mening. liksom, det skulle jo foregå i middelalderen, og da har man som regel ikke bærbare datamaskiner og pistoler. men, jo, greit nok; modernisering funker fint, men da burde de ha modernisert alt, synes jeg. enten alt eller ingenting, jeg mener det blir så lite troverdig hvis ikke.

jeg kom hjem i halv ellve-tida, tror jeg. etter det, har det skjedd lite. nettoppdatering.

nå skal jeg vel legge meg snart; er jo en skoledag i morgen også.

vi snakkes!
ha ei fin natt.

Ingen kommentarer: