søndag, september 07, 2008

nbfu-kurs og katter. fordi det er søtt.

hei!

da var det søndag igjen, da. det er sjukt hvor fort helga faktisk går.

i helga var det kurs med nbfu-midtnorge i trondheim. utrolig genialt! jeg fikk møtt veldig mange supre folk, de fleste kjente jeg fra før, men det blei også noen nye. det er utrolig herlig både å møte nye mennesker, og å møte folk man kjenner fra før.

på fredagen, var det først skole. en uendelig lang skoledag. da skolen var ferdig, rakk jeg ikke så mye, før jeg måtte ta båten til oppdøl, for så å ta bussen videre derfra. jeg kom vel til trondheim i sju-tida, og der blei jeg møtt av stine og guri. stine og jeg skulle bo på hotel sammen, og etter at vi hadde funnet hotelet, og sittet der og prata ei stund, gikk vi ut for å drikke kakao. hihi, det var utrolig koselig! seinere på kvelden, fikk vi besøk av en venn av stine, som er en utrolig koselig fyr! det skjedde vel ikke mer på fredag. vi la oss vel i tre-tida, tror jeg.

på lørdag, stod vi faktisk opp ganske så tidlig; spiste frokost, og vandra litt rundt i byen før vi møtte de andre på torget i elleve-tida. vi gikks ammen bort til vitensenteret, hvor vi surra rundt og prøvde masse forskjellige ting ei stund. utrolig genialt! etterpå, gikk vi til ppirbadet! først spiste vi lunsj, og så var det å gå å bade. utrolig herlig; jeg hadde ikke vært i det fantastiske pirbadet på ei utrolig lang stund! pirbadet bør oppleves, ikke bare en gang, men mange ganger!

etter pirbadet, gikk vi bort på egon for å spise. det var veldig koselig, og vi satt vel der til rundt ti-tida. etterpå, gikk vi på kafe, bare for å sitte å prate. koselig! vi stakk vel i tolv-tida, og det skjedde lite resten av kvelden. stines venn kom med popcorn og cola, og ellers var det tv-titting resten av kvelden. la oss vel i tre-tida denne kvelden også.

i dag, stod vi opp rundt klokka ti. vi gjorde ikke så mye, før vi gikk for å møte de andre i tolv-tida. vi var på omvisning i nodarosdomen i ett-tida. hihi, det var koselig. etterpå, gikkv i igjen på egon, for å spise lunsj. utrolig koselig!
etterpå, var det å springe bort til sentralstasjonen for å rekke bussen min som gikk klokka fem over halv fem. det var sinnsjukt trist å reise fra alle folka, de er så geniale alle sammen!

bussturen var lang. men, heldigvis møtte jeg tina på bussen; hun kom på i surnadal. så, vi satt og babla hele resten av bussturen, og båtturen. veldig koselig!
da jeg kom hjem, satt det en kattunge utafor garasjen. ja, en liten, skjønn, nydelig kattunge, som hadde kommet fram fra under verandaen til naboen. gud, den var herlig! etterhvert, fant vi de andre også, og de var akkurat like herligskjønne. vi veit ikke helt hva som skjer med dem ennå, men jeg er så utrolig fast bestemt på å finne hjem til dem alle sammen. vi har allerede funnet et til en av dem, men vi mangler fortsatt til to av dem. så, hvis du vil ha katt, må du bare si i fra!
tina og julie kom også en tur for å se på de nydelige skapningene, veldig koselig!

nå ligger alle tre, pluss dixie her oppe på rommet mitt. de er så skjønne alle sammen!

men, nå må jeg snart legge meg, skoledagen begynner jo klokka åtte i morgen.

vi snakkes!
jeg håper alle har hatt ei like nydelig helg som meg!

Ingen kommentarer: