søndag, september 21, 2008

søndagsmorgener er koselige

hei!

nettet var nede i går, derfor fikk jeg ikke skrevet blogg. trist...

det er søndag allerede. allerede søndag, virkelig. det er heldigvis bare søndags formiddag, men, tida går nok fort mot søndags kveld.

i går, var en sløv dag. eller; begynnelsen av gårsdagen var sløv. det skjedde vel ikke mer enn musikkhøring, lydbokhøring, osv.

i åtte-tida, kom julie, og vi sykla på øra, hvor vi møtte tina og tonje. plana var jo egentlig at vi skulle lage brownies, men når tina begynte å fortelle om de genialistiske sjokolademufinsene hun og liv hadde lagd en gang, blei valget ganske enkelt; vi måtte ha mufins, med massemasse sjokolade, både utapå og inni. siden de ikke hadde hvit sjokolade på rema, måtte vi selvfølgelig også innom bunnpris, for å kjøpe hvit sjokolade. for, hvit sjokolade skulle vi ha på disse muffinsene våre, haha.

etter at vi var ferdig med all innkjøpinga, sykla vi til tonje. på veien, sykla vi innom marianne, som også skulle være med.
da vi kom fram, satte vi i gang med mufinslaginga med en gang. og, de blei utrolig gode, men utrolig mettende!
vi måtte selvfølgelig ha med filmseing også, vi så grease. ah, jeg elsker den filmen!
ellers babla vi masse, noe som selvfølgelig må være med. det var utrolig koselig å være sammen med marianne og tonje igjen, noe jeg faktisk ikke har vært på en stund.
stakk vel hjem i tolvtida, tror jeg. haha, det var mørkt å sykle hjem!
resten av kvelden, skjedde det lite; lydbok og musikk.

i dag, stod jeg opp i elleve-tida. dagen begynte utrolig genialt! solveig-marie ringte, og spurte om hun kunne komme innom en tur i dag, siden hun bare var et lite stykke unna. og det kunne hun selvfølgelig! jeg gleder meg utrolig masse til å se henne igjen! hun kommer i to-tre-tida, tror jeg.
ellers i dag, veit jeg ikke helt hva som skjer, bortsett fra at jeg skal snakke med marit, noe som blir veldig koselig! og så skal jeg gjøre tysk, noe som ikke blir fullt så koselig. jeg vurderer å gå å spise frokost, for så å gjøre tysken etterpå, for å være ferdig, selv om jeg nekter å tro på at det skjer.

men, vi snakkes!
ha en nydelig søndag!

Ingen kommentarer: