torsdag, september 25, 2008

mangedagersblogg

hei!

nå skal jeg skrive blogg. og jeg skal gjøre det med en gang, før nettet bestemmer seg for å antifungere igjen, som det har gjort en del ganger i det siste. det er trist...
siden det nå er en del dager siden jeg skreiv sist, kan jeg begynne med mandagen.

joda; mandagen var fin. skoledagen gikk greit, og etter skolen, skjedde det vel ikke noe annet enn at jeg, tina og julie handla inn til todagersturen vi skulle på på tirsdag og onsdag. vi handla masse, virkelig. vi brukte da med andre ord en del penger enn vi egentlig hadde trengt på godteri, haha.
da jeg skulle skrive blogg, var nettet selvfølgelig klikka. veldig klikka.

og, på tirsdag, var det tur. en skoletur, som skulle vise seg å være utrolig lang. men, den blei jo koselig! ihvertfall da vi kom fram til hytta, hvor vi skulle være. jeg tror vi gikk over to mil på tirsdag. det var heldigvis flatt mesteparten av veien, men å bære en sekk fullstappa av sovepose, liggeunderlag, mat og godteri, tar på. til slutt var jeg så utslitt,a t jeg omtrent hadde glemt hvordan det var å løfte føttene; vi gikk trossalt i 8-9 timer.
da vi kom fram, var det relaxation, som julie så fint kalte det. vi gjorde ikke annet enn å trappe i oss mat og godteri, skravle og å fortelle dårlige vitser. ok, noen av dem var forsåvidt bra også. det blei ihvertfall veldig koselig!
på onsdag, var det gåing igjen. masse gåing. jeg aner ikke hvor langt eller hvor lenge vi egentlig gikk, det føltes egentlig ganske lenge; massevis av tragiske, stupbratte nedoverbakker. ok, da var fosåvidt bare en stor nedoverbakke, men den stajl massevis av tid og krefter. men, vi kom oss jo fram, omsider! gud, det var herlig å sitte i bussen å trappe innpå all sjokoladen og all kjeksen vi ikke hadde rukket å spise i løpet av turen!
da jeg kom hjem, i tre-tida, gjorde jeg ikke annet enn å dusje, daffe, og skrive litt rapport. og, to episoder hotel cæsar, selvfølgelig. og så klippet jeg meg. ikke masse, bare litt stussing av håret. og, når jeg skulle skrive blogg, var nettet selvfølgelig nede. herlig! eller ikke..

i dag var det utrolig tungt å stå opp. det var faktisk sånn at jeg måtte tvinge meg selv til å gå ut av senga; den var så varm og myk. men, skoledagen var grei den. skjedde egentlig veldig lite.

jeg kom hjem ganske akkurat nå, og nå skjer det veldig lite, bortsett fra bloggskriving.
julie ringte akkurat nå, og fortalte at kattungene har fått hjem, begge to! noe så utrolig herlig! og i dag kommer natalie! gud, jeg gleder meg! og så kommer torunn på søndag! livet er herlig, til tross for mange vannblemmer under føttene, og hodepine og halssmerte. hihi.

jeg gleder meg til helga!

Ingen kommentarer: