torsdag, september 04, 2008

og man skriver blogg, igjen.

hei!

da var det tid for bloggskriving igjen, da. også i kveld er det egentlig alt for seint, men heller ikke nå klarer jeg la være å skrive blogg, selv om jeg ikke har noe å blogge om. men, egentlig er det mye enklere å skrive blogg når man ikke har noe å skrive om. ok, dette blei egentlig bare teit.

i dag, har det skjedd lite. utrolig lite, faktisk. en helt vanlig skoledag, som gikk, uten at noe spesielt skjedde.

da jeg kom hjem, hadde jeg fått ny data, faktisk! eller, jeg holdt på å få ny data, heter det vel. en dataperson holdt nemlig på i en halv evighet med instalering. men, han blei da ferdig til slutt! nå står det en bærbar data og en stasjonær data ved siden av hverandre, i skjønn forening. og ja, jeg er veldig glad i dem begge.

ellers skjer det, og har det skjedd veldig lite.

det er som sagt nbfu-kurs i helga! jeg gleder meg! blir nok utrolig koselig!

jeg har vel ikke så mye mer å skrive, egentlig. dessuten må jeg vel legge meg, hvis jeg skal komme meg opp i morgen.

vi snakkes!
jeg håper alle får ei strålende helg!

Ingen kommentarer: