fredag, september 12, 2008

helg, endelig!

hei!

nå er det faktisk helg. ja, faktisk. fordi, jeg skal jo til askim i morgen! gud, som jeg gleder meg! jeg vurderte å dra på skolen en bitteliten tur i morgen, sånn før jeg drar til molde, men folka mine fant ut at det bare blei stress. må jo kjøre i ellevetida likevel.

i dag, har det skjedd lite. bare skole. og, vi hadde verdens minst harde bymtime i dag. det vi gjorde, var å diskutere hva vi skulle ha med oss på tur. jaa, jeg kødder ikke. det var det timen bestod av, og etterpå, skulle vi høre på alle de andre gruppene, som heldigvis hadde diskutert noe annet enn oss.

og, ellers forløp skoledagen med masse matte. og da mener jeg masse. kanskje ikke så rart, siden vi hadde innlevering til i morgen. og, siden jeg skal bort i morgen, måtte jeg levere mattedritten i dag. det kan vel diskuteres hvor bra det gikk, haha. jeg gruer meg til å få den tilbake, jeg.
men, nå er det ihvertfall helg, og den skal få all konsentrasjonen framover!
det blir så utrolig genialt å møte alle folka, selv om jeg ikke aner hvem de fleste av dem er.

jeg føler egentlig for en kraftig opprydning inni hodet, sånn btw. jeg veit ikke helt hvorfor, jeg føler bare at ting skulle hengt mer sammen, eller noe. og nå bør jeg vel egentlig legge meg snart.
nå har jeg akkurat snakka med isabel, sånn btw! genialisme!

men, vi snakkes på søndag!
god helg!

Ingen kommentarer: