søndag, juli 27, 2008

Torsdagsblogg, faktisk.

Hei!

Joda; jeg skreiv blogg på torsdag også. Men, nettet var rett og slett fucka, derfor fikk jeg ikke lagt den inn. Siden jeg skreiv min kjære torsdagsblogg inn i Word, har jeg bestemt meg for å legge den inn likevel, bare for å vise hele verden at jeg faktisk skreiv blogg på torsdag, selv om det ikke er noe egentlig bevis for at jeg gjorde det. Jess. Men, nyt min torsdagsblogg:

Da var det torsdag, plutselig. Tida går så sinnsjukt fort, seriøst. Jeg synes ikke det er mer enn noen få timer siden Isabel kom hit på mandag klokka litt over elleve.

I dag stod vi opp utrolig tidlig. Ihvertfall tidligere enn det vi har gjort denne uka, altså klokka elleve. Er det ikke utrolig synd i oss? Neida; det gikk helt fint. Vi varma mikropizza til frokost, og så kom Julie bort. Vi skulle nemlig på fjelltur. Ja, jeg kaller det fjelltur, selv om det ikke egentlig er så veldig langt. Plana for dagen var altså å gå til Innerdalen sammen med Julie, Tina, (Også en av mine aller beste venninner, som også endelig har kommet hjem etter en enda lengre fereitur), bestemor og bestefar. I dag var en utrolig varm dag, noe som var utrolig herlig.
Vi gikk altså til Innerdalen. Det gikk veldig fint, var ikke så bratt som jeg trodde det var, haha. Tydligvis lenge siden jeg hadde gått der...

Turen ble utrolig koselig; kjøpte middag på Innerdalshytta, og satt ei stund bare å babla, og var trøtte, haha. Så gikk vi ned igjen; stoppa på veien for å ta bilder og å spise kanelsnurrer.

Da vi kom hjem, var vi veldig varme, og litt slitne. Vi dusja, satt og babla, spiste pizza. Koselig.

Nå skjer det egentlig veldig lite; sitter og hører på lydbok, og sånn.

Vi drar på hytta i morgen, og tar med oss Julie. Da får jeg faktisk ikke skrevet her før på søndag. Blir sikkert koselig det!

Nå har jeg ikke mer å bable om, faktisk. Jeg vil bare håpe at alle har det bra, og sånn. Vi snakkes på søndag!

Ingen kommentarer: