onsdag, juli 23, 2008

Tirsdag (Nesten onsdag, faktisk påenmåte) - Isabel og Julie er her!

Hei igjen!

Nå er Isabel her, endelig! Utrolig fantastisk herlig å ha henne her!

Hun kom altså i elleve-tida i går, litt over, faktisk. Vi gjorde vel ikke så mye mer i går kveld enn å sitte ved dataen, bable og le. Rista laken, gjorde vi også, for å nevne det også. Vi la oss i fem-tida, og vi våkna ikke skikkelig før Elin sendte melding klokka kvart over ett i dag, (22.07). Vi brukte en ganske så lang stund på å finne ut hvilket tidspunkt vi skulle treffe Elin, men til slutt fant vi ut at vi kom til å trenge minst en og en halv time på å stå opp og faktisk våkne tilstrekkelig til at vi i det hele tatt ville klare å fungere, og vi bestemte derfor at hun skulle komme bort i tre-tida. Om sider, kom vi oss opp, og fikk spist frokost, som for det meste bestod av kjeks. Brød frista egentlig utrolig lite, men flink som jeg var, klarte jeg å trykke i meg ei hel brødskive.

Elin kom bort klokka tre som avtalt, og vi gikk en liten tur, for å gjøre oss litt sultne, før vi gikk til Rushy og spiste pizza, bable og kose oss, og koselig blei det, så absolutt. Etterpå, var det å gå litt rundt på Øra; gå innom diverse matbutikker og shoppe alt for mye, sitte ved diverse bord, osv. Etterpå, gikk vi hjem til meg, og begynte å lage browniesen, som vi hadde kjøpt, altså ei ferdigpakke fra toro, som funka utrolig fint. Brownieslaginga vår blei faktisk veldig nydelig, selv om den blei litt deigete til slutt, muligens fordi jeg var så utrolig ivrig etter å få den ut av ovnen. Så var det selvfølgelig browniesspising, og vi blei virkelig utrolig mette av den. Mens kaka stod i ovnen, fikk jeg overtalt både Isabel og Elin til å opprette hver sine blogger, noe jeg egentlig er utrolig stolt av. Lurer på om de kalrer å slå mine usaklige detaljoppdateringer?
Etter at vi hadde ligget utslått på senga, og tenkt at vi aldri mer i vårt liv ville orke å spise en eneste bit av verken godteri eller kake igjen, kom Julie (Også en av mine aller beste venninner, som endelig har kommet hjem, etter en evig lang ferietur), bort. Utrolig genialt å se henne igjen!
Etter at vi hadde hatt innendørsfritids ei stund, gikk vi ut; vandra bort til barnehagen, snurra på snurredissa og satt på kyllingdissa og var usaklige. Hva er vel bedre?
Elin stakk i ti-tida, men Julie var heldigvis sortsatt sammen med oss. Vi gikk tur, og underveis fant vi ut en genialistisk ting; Julie kunne overnatte hos meg og Isabel! Og slik blei det. Vi gikk bort til Julie for å pakke sakene hennes, og snakke litt med kaninene. Og, den pakkinga tok sin tid! Haha, men egnetlig var det bare gøy, selv om hun ikke fant den grønne t-skjorta, som jeg var veldig for at hun skulle ha på seg i morgen. Men, sånn er livet.
Så gikk vi hjem til meg igjen. På veien fikk vi en beskjed, som jeg vil kalle utrolig tragisk; Torunn, en av mine beste venninner, har bestemt seg for å flytte langt vekk, til et sted som ligger alt for langt borte, for å gå på skole. Hun flytter 17. august, og jeg må innrømme at jeg gruer meg noe aldeles sinnsjukt. Tilværelsen blir ikke den samme uten henne. Men, jeg har bestemt at vi skal klare å holde kontakten, og sånn blir det. Vi var vel lettere deprimert en stund alle sammen etterpå, men vi klarer å fungere sånn ganske greit nå, tror jeg. Det finnes vel egentlig værre ting, selv om det ikke alltid føles sånn akkurat der og da. Mens vi satt der og var deppa, klarte vi selvfølgelig å presse ned mer brownies. Nå er hele kaka borte, faktisk, og jeg savner den.
Nå har Julie også oppretta blogg, noe jeg er veldig fornøyd med! Hun har til og med skrevet et genialistisk innlegg allerede!

Nå sitter vi egentlig bare her da; er egentlig sånn halvtrøtte alle sammen, klokka er jo kvart på fire om natta. Blir vel lydbokhøring nå; Døde menn går på ski av Knut Nærum. Et utrolig bra hørespill som må høres!

Men, nå må jeg slutte å skrive, jeg føler at de andre er litt veldig lei av å høre min kjære elskede bråkete mellomromstast, som egentlig bråker værre enn noe, ihvertfall føles det sånn akkurat nå.

Vi snakkes, ha en fin natt/morgen!

Ingen kommentarer: