torsdag, juli 24, 2008

Dette innlegget får ingen tittel, faktisk!

Hei!

Da var klokka kvart på to om natta igjen, og tid for mer blogging. To timer tidligere enn i går, og jeg tror egentlig vi er helt og fullt enige om at vi skal legge oss noen timer før vi gjorde i går. Vi var nemlig oppe til halv åtte i natt, men vi stod til gjengjeld ikke opp før langt utpå dagen, sånn ca klokka to-halv tre. Men, jdoa; dagen bli i superfin den, når vi endelig kom oss opp! Starta med dusjing, og liksomfrokostspsising, så var det egentlig bare å vandre bort til pappa for å spise taco. Jeg må vel innrømme at taco egentlig blei frokosten vi spiste i dag. Men, det var utrolig godt med taco, og koselig var det også. Julie var dessverre ikke med, men vi møtte henne med en gang vi hadde kommet hjem igjen. Og hva fordreiv vi egentlig tida med, helt fram tilnå? Jeg veit egentlig ikke. Snakking, godterispising, datasitting, lydbokhøring, osv. I elleve-tida, bestemte vi oss for at vi skulle gå ut. Og det gjorde vi. Jeg tror vi egnetlig ganske så automatisk gikk bort til barnehagen, hvor vi satte oss på snurredissa og hadde fritids ei lang stund; ringte tina og sang barnesanger, oog greier. Etterpå, var det selvfølgelig å gå bort til kyllindissa å sitte der ei stund også. Hva er vel mer genialt?
Så måtte Julie stikke, og jeg og Isabel gikk hjem, var flinke; vaska og greier. Vi følte oss egentlig ganske så effektive, egentlig.

Nå sitter jeg da bare her og skriver, Isabel holder visst på å sovne, påstår hun, og da får jeg vel egentlig slutte, selv om det egentlig er ganske morsomt å ha fritids med bloggskriving.

Men; vi snakkes, ha en superstrålende natt!

Ingen kommentarer: