tirsdag, juli 08, 2008

Ida er lykkelig!

Hei!

Ja, jeg er lykkelighappy! Men, er det noe rart? Jeg har nemlig akkurat fått meg verdens nydeligste kjæreste, Trond Martin. Du skal lete utrolig lenge etter en så søt og sjarmerende gutt, altså. Men, jeg er så utrolig heldig å ha funnet ham! Det eneste som er litt kjipt, er at vi bor så langt fra hverandre, han på Sotra, og jeg på Sunndalsøra. Men, det går vel fint det også, som det aller meste! Vi har åttetimersjubileum nå snart, sånn at alle veit det! Haha.

En annen ting som gjør livet veldig verdt å leve sånn akkurat nå, er at jeg skal til Natalie, (Som er en av mine aller, aller beste venninner, for dere som ikke har fått det med dere), på fredag! Gud, som jeg gleder meg! Selv om jeg så henne sist på fredag, føles det som om det er en uendelig stor og lang evighet siden. Skjønner hva jeg mener? Fint.

I dag var det faktisk sol her, noe som Ida alltid setter like stor pris på. Det kunne ha vært varmere, men det er alltids en begynnelse. Satser på strålende sol og supervarme i morgen! Lenge leve optimismen!

I dag, har jeg egentlig ikke gjort en eneste ting, bortsett fra å sveve rundt på en rosa og veldig vakker sky, og nytt livet til det ytterste. Men, det er vel det sommeren skal brukes til, eller? Dessuten er jeg veldig fornøyd med meg selv, siden jeg har greid å skrive her tre dager på rad! Mohaha.

Men, nå har jeg ingenting mer å skrive om, derfor sier jeg bare at vi snakkes, og så håper jeg at alle har akkurat like vakre og rosa skyer i hodet som meg!

1 kommentar:

Natalie sa...

Så vakkert du skriver, Ida!