torsdag, juli 17, 2008

Torsdag - Innholdsrik dag?

Hallo!

Og hva skal man skrive om i dag? Jo, man får vel fortelle om dagens hendelser, selv om de ikke er så mye å skryte av. Men, joda; jeg har jo gjort litt.

Begynnelsen av dagen bestod ikke av annet enn å sitte med dataen, høre lydbok og musikk osv. Etter ei stund, snakka jeg med Elin, (Har jeg nevnt henne før? Hvis jeg ikke har det, så er hun en av krønkiene. En utrolig genial person, som jeg er superglad i), og vi fant ut at vi kjeda oss noe sinnsjukt, og vi fant derfor ut at det var en strålende ide at vi fant på noe. Hun kom bort i totida, og vi satt bare og prata og hørte på musikk ei stund, før vi bestemte oss for å gå på Øra å kjøpe is. Og det gjorde vi. Softis er alltid noe som funker utrolig fint. Etter isspisinga, gikk vi egentlig bare rundt og surra på Øra. Jeg tror vi var innom samtlige butikker i hele sentrum i løpet av tre timer. Men jo; det var veldig genialt og koselig. Og, jeg greide selvfølgelig å bruke penger i dag også, jeg. Jeg kjøpte meg både håndkrem, (en som jeg allerede har blitt veldig glad i), lydbok, (som jeg veit er utrolig genial, men den var dyr), og oppskåret vannmelon. Jeg digger å finne vannmeloner som er oppskåret og nydelig delt opp i biter. Ellers skjedde det forsåvidt lite. Sommerværet har ikke kommet i dag heller, dessverre. Men, sommerferien er veldig her, og det er jo det absolutt viktigste.

Jeg kom hjem i fem-halv seks-tida, og resten av dagen bestod bare av daffing. Men, sommerferien må jo bestå av litt daffing, hihi.
Og så har jeg selvfølgelig akkurat klart å bruke enda litt mer penger. Jo da; jeg måtte bestille enda ei bok fra lydbokforlaget. Men; jeg veit at også denne boka er verdt alle pengene den koster. Jeg orka ikke engang å se på prisen, haha.
Nå har jeg akkurat lest en lang og innholdsrik mail fra Sigrid, (en venninne av min kjære bestevenninne Julie), om hvordan hun og Julie hadde det i England. Virkelig morsomt å lese!

I morgen er det fredag,, og jeg må være med slekta på hytta. Til ei utrolig full hytte, og det vil si at jeg må sove på samme rom som hele familien. Jessda. Men, det funker sikkert. Jeg har en sterk følelse av at helga kommer til å bestå veldig mye av lydbokhøring og musikkhøring. Gud, som jeg elsker min kjære daisy-spiller og min kjære mp3-spiller. Ville nok ikke klart meg uten dem, tror jeg.

Nå har jeg ikke mer å bable om, faktisk.
Ha en super dag, alle sammen! :D

Ingen kommentarer: