torsdag, juli 10, 2008

Ida skal til Natalie i morgen, for tenk! :D

Hallo!

Da var en ny dag, kunn bestående av daffing over. For å være helt ærlig, så har jeg faktisk ikke gjort en eneste fornuftig, eller ufornuftig ting i dag, sånn bortsett fra å spise mye mer godteri enn jeg egentlig hadde behøvd. Jessda, interessant, men noe må man jo bable om. Været var heldigvis ganske så fint i dag da, så fint at jeg faktisk kunne sitte ute uten å fryse i hjel, noe som omtrent ikke har gått tidligere dennne uka.

Nå gleder jeg meg virkelig til å reise til Natalie i morgen. Bussen går klokka ti over ett, og jeg er framme på Moa klokka fem på halv fem. Jeg gleder meg virkelig sinnsjukt til å se Natalie igjen!

Nå har jeg ikke mer å bable om. Så, vi snakkes. Jeg kommer sikkert ikke til å ha tid til å skrive noe nytt de neste dagene, vi har nok bedre ting å fordrive tida med enn å skrive blogg, (eller? Haha).

så, vi snakkes! Ha en herlig kveld/natt!

Ingen kommentarer: