mandag, juli 07, 2008

Mandag, heldigvis uten skole!

Hei!

Jeg skjønner at det aldri vil funke å skrive her hver dag, men, jeg gjør et tappert forsøk, nå i begynnelsen, selv om jeg egentlig har ingenting å skrive om. Men, jeg liker å late som om jeg har masse å skrive om, så bare lat som om det er interessant å lese, og så er vi enige, og så er ting bare fine og pene, osv, osv.

Stod opp i halv tolv-tida i dag. Det blåste egentlig litt for masse, og det vil si; litt for kaldt for å sitte ute å nyte sola for min del. Ja, jeg er en frysende person. Så, da blei det datasitting, musikkhøring og lydbokhøring i stedet. Interessant? Man later fortsatt som.

Dro til pappa seinere på dagen, for å spise taco og jordbær med slekta. Joda, koselig det.

Nå skjer det absolutt ingenting, og det er akkurat i sånne situasjoner jeg er veldig glad for å ha en blogg jeg kan fordrive tida med. Jeg takker min kjære elskede blogg, fordi at du gir meg bittelitt mindre fritidsproblemer for en bitteliten stund, eller noe sånnt.

Vi snakkes, ha en super ettermiddag/kveld :D

Ingen kommentarer: