søndag, november 30, 2008

Tina har bursdag! Og det er egentlig første søndag i advent.

Hei!

Ja, det er egentlig alt for seint for bloggskriving. Men, jeg gjør det likevel, fordi jeg liker bloggskriving.

Nå er klokka 02:25 den 30. november 2008. Det vil si; Tina sin bursdag. Noe så utrolig skjønt. Den søte, lille skapningen blir 16 år i dag. Nå har hun endelig joina oss andre og blitt stor. Eller noe lignende.

Og i dag. Jeg stod opp i ti-tida; Spiste frokost, pakka inn litt julegaver. Det er herlig og faktisk være ferdig med ihvertfall noen av folka!

Julie kom og henta meg litt før klokka tolv, og vi gikk bort til den koselige kaféen vår. Vi møtte Tina og Liv der, og etterhvert kom Elisabeth også. Det var utrolig koselig! Vi satt der og babla og spiste ei stund. Det er sånn lørdager skal brukes. Etter ei stund, gikk vi bort på Bunnpris for å kjøpe sirup. Etterpå, gikk vi hjem til Julie, hvor vi lagde karrameller. Den første porsjonen vi lagde, blei vel ganske så og si mislykka. Men, jeg tror den andre blei bedre, jeg måtte dessverre stikke før de blei ferdige.

Da jeg kom hjem, var det familiemiddag med omtrent hele slekta. Ok da, ikke akkurat hele slekta, men jeg kan vel kalle det den nærmeste slekta på mamma-sida, og vi er faktisk ikke så mange. Vi spiste pinnekjøtt og ribbe, og massevis av dessert. Det var veldig koselig!

Resten av kvelden, skjedde det vel ikke så mye. Jeg så Melodi Grand Prix Junior, siden jeg ikke hadde noe bedre å gjøre. Det er faktisk litt søtt. Og så snakka jeg med Natalie, noe som selvfølgelig var veldig herlig! Vi fant ut at vi skriver ordet ”koselig” alt for mye i bloggene våre begge to, og derfor har jeg tenkt å vende meg av med det ganske så med en gang!

Nå er det veldig på tide å legge seg, føler jeg. Er jo meninga at jeg skal klare å stå opp i morgen også. I morgen er det til og med første søndag i advent. Eller, det er vel egentlig første søndag i advent i dag, siden klokka er over tolv. Det er egentlig en ganske søt tanke.

Men, vi snakkes! Kos deg!

Ingen kommentarer: