lørdag, november 29, 2008

Følelse av; Helg!

Hei!

Da var det endelig helg. Endelig. Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg har lengta etter helgefølelsen denne uka. Og, endelig er den her.

Jeg skreiv forsåvidt ikke blogg i går heller. Og, da er det på tide med oppsummering. Jeg liker egentlig ikke oppsummeringer, men jeg oppsummerer hele tida, så, egentlig er vel min indre konklusjon at de er litt praktiske.

I går, var det først en lang skoledag. Den var faktisk veldig lang. Den eneste timen som faktisk gikk fort, var gymtimen, som aldri ppleier å gå særlig fort. Og ellers skjedde det veldig lite, bortsett fra at vi hadde en überteit tyskprøve, som jeg verken føler for å snakke om, og enda mindre få tilbake.

Etter skolen, dro Julie og jeg på øra. Der møtte vi Elin, og Tina kom også etterhvert. Vi gikk på en utrolig koselig café, som nok er i ferd med å bli vårt nye stamsted. Det var seriøst virkelig koselig der.

Etterpå, var jeg hjemme ei lita stund, før jeg dro på kino med Elin, Tina, Elisabeth og Julie. Og ja; Vi så High School Musical 3. Den var faktisk veldig bra, tro det eller ikke! Jeg blei faktisk veldig glad i den filmen, jeg. På vei hjem fant vi bobleplast. Bobleplast er faktisk utrolig herlig! Og så snakka vi med Torunn; Vi lovte henne at vi skulle sende henne bobleplast. Lurer på om og i tilfelle når det kommer til å skje...

Da jeg kom hjem, var klokka nesten halv ti. Da var det bare å spise pizza, før jeg begynte på dagens lekser. Heldigvis ikke så mye at det gjorde noe.

I dag. Fredagsfeeling. En uendelig herlig følelse, som sagt. Skoledagen var helt grei; Ikke noe spesiellt som skjedde.

Etter skolen gikk Julie og jeg på Øra, og etterhvert kom Tina. Vi vandra vel egentlig bare litt rundt, så etter julegaver til folk. Jeg er så absolutt ikke ferdig med alle julegavene jeg skal kjøpe; Jeg har såvidt begynt. Det er litt skummelt, siden jeg faktisk har en del folk jeg skal kjøpe til. Men, jeg har heldigvis litt tid igjen ennå.
Koselig var det i alle fall!

Etterpå, gjorde jeg vel ikke så mye mer enn å se to episoder Hotel Cæsar, og ellers bare sløve. I åttetida kom Julie, og vi jogga bort for å møte Liv på bussen. Ja, vi jogga; Vi hadde det faktisk travelt. Vi fant ut at det er mye mer inspirerende å jogge når man faktisk skal rekke noe, enn bare foreksempel i en gymtime, hvor det eneste målet er å få timen til å gå.
Vi fant Liv. Det var veldig herlig å se henne igjen! Jeg måtte stikke rett etterpå, på grunn av familieopplegg, som forøvrig var veldig koselig. Det har ikke skjedd så mye mer enn familieopplegg i kveld, egentlig. Jeg har snakka med Trond Martin da, noe som selvfølgelig var utrolig koselig, som alltid! Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til gutten til jul...

Nå skal jeg vel snart legge meg; Jeg skal trossalt greie å stå opp sånn ca til riktig tid i morgen, siden vi har store planer om å dra med oss Liv til vårt nye stamsted i morgen, ikke så alt for seint. Jeg gleder meg!

Men, vi snakkes!
Kos dere; Nyt helga!

Ingen kommentarer: