onsdag, november 12, 2008

ida vil ha helg. rett og slett

hei!

egentlig hadde jeg planer om ikke å skrive noe i dag heller, av den enkle grunn at jeg egentlig ikke orker å skrive noe. demotivert for det aller meste. jeg fant ut at det ikke er noe poeng i å oppsummere dagene som har gått uten at jeg har skrevet blogg heller, siden det har skjedd absolutt ingenting i det siste. bare masse leksegjøring, og prøvepugging. matteprøve på fredag, engelskframføring neste onsdag, og ellers masse mer, som jeg ikke husker i hodet. engelskframføringer er seriøst skumle; jeg føler at de er alt for viktige til at de kan nedprioriteres bare bittelitt til fordel for andre prøver. men, sånn er det jo med alt annet også. stress.

jaa. i dag. bortsett fra skole. hm, ingenting. jo, korøvelse. koselighet, virkelig. og ellers; ingenting. og ingenting betyr lekser.

jeg må vel legge meg snart, sikkert. og så må jeg svare på mail, før jeg glemmer det. i og med at jeg lider av ekstrem sløvhet for tida, er det vel kanskje best at jeg gjør det sånn ca akkurat nå.

vi snakkes! snart helg nå...

Ingen kommentarer: