søndag, november 02, 2008

kulde; alltid

det er seriøst alltid kaldt her. jeg kødder ikke engang; det er umulig å finne et sted hvor det er sånn noelunde varmt i hele huset. og, det vil si; fryseprinsipp. og i dag var jeg visst ekstra glad i semikolon.

bursdagen i går var herlig. vi babla masse, folka åpna gaver, vi spiste masse pizza, brownies og mufins, vi så film, vi hørte på musikk, vi vandra ute. utrolig koselig. det er så utrolig koselig med all den nydelige snøen, som dessverre er borte nå. den forsvant så utrolig fort; plutselig kom den, og plutselig var den borte. skummelt, virkelig. men, den er nok snart tilbake; november er alltid like uuforutsigbar. jeg veit ikke helt når jeg kom hjem i går, etter tolv en gang. jeg klarte i mildertid ikke å få lagt meg før i tre-tida, og i dag stod jeg opp rundt elleve, tror jeg. skjedde veldig lite før i to-tida, da tina og liv kom og henta meg, og vi kjørte til julie. elin og julie kom etter oss, faktisk, og der satt vi; babla. egentlig ikke så mye mer, men, det var utrolig koselig. tina og liv måtte stikke i fem-tida, og like etter at de hadde dratt, kom elisabeth. jeg, elin, julie og elisabeth fortsatte bablinga, og i seks-tida, gikk vi hjem til meg, jeg måtte nemlig skrive novelleanalyse. tristhet. men, jeg blei ganske ferdig. skjønt, ikke helt, den skal jo ikke leveres før på onsdag, heldigvis. da veit man vel hva jeg skal bruke arbeidstimene mine på denne uka. i tillegg er det også en naturfagrapport som skal leveres på onsdag, og en naturfagprøve, som også finner sted på onsdag, om bateri. onsdag blir en tragisk dag, seriøst. jeg suger virkelig übermasse i å skrive naturfagrapporter, ihvertfall når jeg ikke skjønner en ting av forsøkene vi gjør, haha.
men, nok skolebabbel; det er jo helg i noen få timer til, og de timene skal virkelig nytes!

jeg har vel ikke så mye mer å skrive, egentlig. vi snakkes, nyt resten av helga!

Ingen kommentarer: