tirsdag, november 25, 2008

Analysering

Hei.

Da var det tirsdag. En punktumdag. Jeg veit ikke hvorfor, følte visst bare for punktum akkurat nå.

Nå har den nydelige snøen som kom i løpet av helga begynt å smelte. Det er virkelig trist; Den har jo akkurat kommet. Jeg klarer ikke å bli enig med meg selv om jeg skal bruke stor bokstav etter semikolon eller ikke. Og sånn hvis du ikke har skjønt det, er semikolon vakre, og veldig betydningsfulle. Ikke det at jeg egentlig bruker dem til noe fornuftig, jeg kunne vel egentlig ha byttet dem ut med komma noen steder, og med kolon andre steder. Men; Jeg liker semikolon, og derfor bruker jeg dem flittig. Hvorfor i all verden sitter jeg og skriver dette? Er jo bare meningsløst.

Dagen i dag begynte med skole, som den som regel gjør. Egentlig helt greit; Naturfag i første time, og etterpå et foredrag fra et tidsvitne fra krigen. veldig interessant og spennende å høre om. Det har gått opp for meg at jeg er en bortskjemp drittunge som har det alt for bra. Det verste er at jeg ikke klarer å skjønne hvor bra jeg egentlig har det. Det er virkelig tragisk. Jeg synes alle skulle tenke mer over hvor fint man har det, og mye mindre over de tinga som man vil kalle negative, som er så utrolig små og meningsløse.
Og så hadde vi arbeidstime, og geografi, og engelsk. Joda, gikk helt greit. Vi har engelskprøve i morgen. Gud, jeg gruer meg. Jeg har alltid sugd totalt når det gjelder engelskprøver. Til slutt var det mobility, før det endelig var fri. En virkelig herlig følelse.

Etter at jeg kom hjem, har jeg vel gjort ganske nøyaktig ingenting, bortsett fra å ha spist pizza, og oppdatert meg litt på Bua. Det er alltid like koselig. Nå er det snart pianotime, noe som betyr at jeg faktisk må øve litt før jeg drar. Frister ikke.

Seinere i kveld aner jeg ikke hva som skjer. Jeg har en sterk følelse av at det ikke kommer til å skje noe mer enn engelskprøvelesing, og en del naturfaglesing. Og så må jeg jo se Cæsar, selvfølgelig. Ikke en dag uten. Ihvertfall ikke en dag kun bestående av lekser.

Nå skal jeg være flink, og gå å øve piano. Og så skal jeg lese bloggene til alle de nydelige folka, som skriver alle de nydelige bloggene.

Vi snakkes; Kos deg!

Ingen kommentarer: