lørdag, november 15, 2008

helgeherlighet

hei!

nå er det endelig helg. ah, for en utrolig herlig følelse. ubeskrivelig, virkelig!

i går, var det først en lang skoledag. uendelig lang. men, den blei da ferdig til slutt, heldigvis. etterpå, var det øravandring med julie og elisabeth. det var veldig koselig! seinere på kvelden, lagde jeg, julie og elin vafler, som vi dynka med melis og sjokolade. hihi, det blei veldig godt, men også veldig kvalmende. vi så selvfølgelig ringenes herre også. det var nesten trist å være ferdig med den uendelig vakre filmen. snakka med torunn, gjorde vi også. koselighet.

i dag, skjedde det veldig lite, før i ett-tida, da jeg og julie stakk på øra for å kjøpe julegaver. ikke det at vi fikk kjøpt så mye, men koselig var det likevel. vi møtte elin også. etterpå, gikk vi hjem til meg, hvor vi ikke gjorde annet enn å daffe. julie har skills i å skrive på min kjære braille wave, haha. de stakk vel i seks-tida, og etter det, har jeg gjort på veldig lite; familieopplegg, som var veldig koselig.

ellers har jeg veldig lite å skrive. vi snakkes, nyt helga!

Ingen kommentarer: