torsdag, november 06, 2008

oppsummeringsting

hei.

nå er det en sinnsjukt lang stund siden jeg skreiv noe. ok da, bare noen dager, men det føles egentlig ganske lenge. men, jeg har ikke noe å skrive om uansett, derfor har jeg ikke orka å skrive noe. jaa. men, en oppdatering på det bittelille som har skjedd, er vel på sin plass likevel.

mandag; skole. masse skole. skoledagen var lang. skoledager er forsåvidt alltid lange på mandager. da jeg kom hjem, var det vel bare lekser, hotel cæsar-seing, hvaler-seing, og ellers bare mer lekser. herlig, ikke sant?

tirsdag; skole. selvfølgelig. og skoledagen var lang på tirsdag også. etter skolen, skjedde det vel ikke annet enn lekser, pianotime, og pugging til naturfagprøve. jeg føler faktisk at vi alltid har naturfagprøver. prøver generelt, egentlig. men, det er vel ikke annet å vente når man går på videregående. og så måtte jeg selvfølgelig se cæsar. standardting.

onsdag; skole. naturfagprøve. jeg aner ikke hvordan det gikk, og helst vil jeg ikke vite det heller. og novelleanalyseinnlevering. joda... etter skolen, korøvelse, noe som selvfølgelig var veldig søtt. så, var det litt lekser, så var det cæsar, og så snakka jeg med natalie. veldig koselig, som alltid!

torsdag; i dag. skole. overlevbart. ikke mer å si om det, egentlig. ikke sånn utrolig lenge sida jeg kom hjem, egentlig. skjer veldig lite nå, må vel skrive naturfagrapport snart. frister ikke; jeg skjønner ikke poenget med å skrive naturfagrapport når jeg ikke skjønner noe av det jeg selv sitter og skriver. jaja, det må vel gjøres uansett.

det er fortsatt like kaldt her, om ikke enda kaldere. det tror jeg faktisk. men, det er torsdag, og det betyr at det snart er helg! for en utrolig herlig tanke! jeg gleder meg masse. jeg aner ikke hva som skjer i helga, finner vel på noe genialistisk med folka, håper jeg!

men, vi snakkes; må vel skrive rapport, da...
ha en fin dag!

Ingen kommentarer: