tirsdag, juni 09, 2009

Jeg føler meg nesten litt flink;

Hei!

Ja, er ikke dette egentlig ganske sjokkerende? Det er nemlig under ei uke siden jeg skreiv sist. Men, greia er at jeg fikk streng beskjed av min kjære Natalie om at jeg måtte skrive om helgas begivenheter før de søteste detaljene forsvant i dypet av min glemmebokaktige hjerne. Uansett; fredagskoledagen husker jeg ingenting av, bortsett fra at vi så film i mattetimen ”Beutiful Mind”, den er virkelig skikkelig bra. Og utrolig trist, selv om den slutter pent. Jeg måtte ta fri de to siste timene. Ikke det at jeg egentlig tror det gjorde noe; de to siste timene på fredag (samfunnsfag) pleier aldri å være særlig effektive, og jeg nekter å tr at de var noe særlig mer effektive enn vanlig denne fredagen, siden det veldig snart er sommerferie. Bussen gikk klokka ti over ett, og litt over tre timer seinere var jeg endelig på Moa, der jeg ble henta av Natalie og faren hennes. Det var så herlig å se Natalie igjen, altså! Ganske ubeskrivelig, faktisk. Jeg hadde savnet henne utrolig masse, og jeg savner henne selvfølgelig utrolig masse nå også. Vi dro hjem til Natalie, hvor det var parbonadespising, før vi gikk og leste leirprogrammet som endelig hadde kommet. Jeg skal dele rom med Natalie og Eline, noe som jeg er helt sikker på at blir totalt antiukult. Gud, som jeg gleder meg til hele opplegget. Det blir så herlig å se alle folka igjen, selv om gjengen vår er kraftig redusert i år, siden alle plutselig har blitt så store. Noe av det jeg gleder meg absolutt mest til, er selvfølgelig å se min kjære Trond Martin igjen. Jeg har ikke sett ham siden påska, og det er alt for lenge siden. Vi brukte faktisk utrolig lang tid på å lese leirprogrammet. Det hadde kanskje muligens noe å gjøre med at vi hadde en del totale latterkramper midt inni programlesinga, og det hadde vel også kanskje noe å gjøre med at vi måtte minne hverandre på diverse interner for hver tredje hendelse vi leste om. Genialitet. Etterpå, begynte vi å lese i boka ”Klasseturen”. Det virker som en kjempesøt og koselig bok. Vi rakk dessverre ikke å lese så mye i den, rett og slett fordi vi hadde så mye annet å gjøre. Marte henta oss i sjutida, og vi stakk på Dolly. Det var virkelig utrolig koselig, og jeg foretrekker Pepsi anti-max, haha. Etter at vi hadde spist god mat, stakk vi for å leie en film. Vi endte opp med ”Min misunnelige frisør”. Etter godteriinnhandling, kunne vi dra hjem til Marte for å se filmen. Hm, filmen var merkelig. Men, den var søt, og trist, på en utrolig sær måte. Den er faktisk veldig vanskelig å forklare; se den hvis du er interessert i særsøtmerkelighet. Vi stakk hjem i elleve-tida, hvis jeg ikke husker helt feil. Resten av kvelden ble ikke brukt på så mye annet enn prating. Masse prating, faktisk. Sånne pratekvelder trengs så absolutt.

Vi stod vel opp rundt tolv på lørdag. Etter at vi hadde spist frokost, kom Vebjørn og tanta til Natalie bort en tur. Det var skikkelig koselig; jordbærspising, osv. De er søte mennesker, rett og slett. Jeg, Vebjørn og Natalie fant ut at vi skulle trille en tur med Liv (et av de andre søskenbarna til Natalie og Vebjørn) etterpå. Vi ble kjørt bort dit, og vi tok med oss både Emma og Liv ut. De er skikkelig søte, altså. Turen ble skikkelig koselig, vi stoppa og kjøpte is, og ellers var det masse koselig prating. Ganske rett etterpå dro vi ut til Marita, der Natalie og gjengen hennes (som bestod av Marita, Sandra, Birgitte, Silje, Helene og Camilla) skulle planlegge en overnattignstur. Alle folka er virkelig koselige! Man blir lett glad i sånne mennesker. Vi tok ti på sju-bussen hjem. Etterpå, spiste vi landgang (noe som var skikkelig godt), og ellers var det bare prating og sånt. Vebjørn var en tur innom; han er skikkelig tøff, seriøst.

På søndag var det å stå opp i halv elleve-tida, spise frokost, for så å dra på glad-dag. Det var virkelig en glad dag det, og en glad opplevelse. Det var skikkelig koselig der; Natalie sang (og spilte med korpset), og hun sang selvfølgelig like bra som alltid. Ellers var det spising av chips og hamburger, kjøping av lodd (haha, det var genialt), og ellers massevis av søte folk og søte ting. Etter at vi kom hjem, var det prating og musikkoverføring. Hihi, koselig det. Men, så kom dessverre tida for å dra til bussen. Det var uendelig trist da den gikk klokka fem på halv åtte. Natalie var et kjempesavn fra første stund jeg forlot henne. Jeg kom vel hjem litt før elleve.

Og så, var det mandag. Det var en sånn dag hvor det ikke skjedde noe som helst. Bare massevis av sløving, både på skolen og hjemme. Jeg fikk snakka med Isabel da, noe som var utrolig herlig. Den samtalen trengtes, kjære menneske! Og jeg snakka med Trond Martin, noe som så absolutt også trengtes! Jeg var visst i samtalemood i går.

I dag, har foreløpig vært en helt grei dag. Kortdag i dag faktisk, for en gangs skyld. Dagen bestod for det meste av filmseing og plassering av byer og steder på kart. Joda, koselig det. Da jeg kom hjem, skjedde det lite, bortsett fra lesing av ”Formørkelsen”, før det var pianotime. Det gikk helt greit, sånn bortsett fra at jeg virkelig ikke var i pianospillehumør i dag. Jaja, sånn kan det vel også være av og til. Seinere i dag er det igjen-seing av ”Engler Og Demoner” sammen med Tina, Julie og Victor. Jeg gleder meg jeg, selv om det bare er ei uke siden jeg så den sist. Men, det er virkelig en må-sees-film. Og, hvem vil vel gå glipp av en sosialiseringskveld?

Jeg har vel ikke så mye mer å skrive, egentlig. Vi snakkes, forhåpentligvis snart!

Ingen kommentarer: