fredag, april 17, 2009

Skoleblogging, faktisk.

Hei.

Da skal man gjøre som sine kjære Natalie og Isabel, nemlig skrive blogg på skolen. Ja, faktisk. Egentlig veldig praktisk, siden skolen ikke innbyr til noe annet enn kjedsomhet for tida.

Akkurat nå har vi friminutt, og snart er det en engelsktime, to samfunnsfagtimer, og så er det helg. Ja, virkelig; helg. Kan man tenke seg noe vakrere?
Egentlig er det ingen vits i å oppsummere dagene som har gått siden forrige blogginnlegg ble skrevet, det eneste som har skjedd er ferieslutt, skolepåbegynning, lekser. Helt vanlige dager, med andre ord.

Men, jeg vil tilbake til helgesnakkinga, siden det er vakkert. Helgesnakking er vakkert, fordi... Tja, det er vel ikke så vanskelig å forestille seg. Liv kommer i helga, og det innebærer massevis av påfinning med mine kjære. Og, det er selvfølgelig noe Ida gleder seg masse til.

Noe annet som gleder mitt hjerte masse, er at det endelig er vår. Det har jeg helt sikkert snakka om før, men jeg må gjenta det en gang til; det er virkelig vår! Dt eneste som er litt skummelt med våren, er at anti-skolemotivasjonen kommer snikende, allerede. Det lover ikke helt godt, siden det ennå er to måneder igjen til sommerferien. Sommer, sommer, sommer. Jeg kan nesten ikke vente, seriøst.

Da var engelsktimen overlevd, og det er enda en time mindre til helg. Gledeprisnipp.

Jeg har vel egentlig ikke så mye mer å skrive om. Så, vi snakkes. Ha ei super helg alle sammen!

Ingen kommentarer: