tirsdag, desember 02, 2008

Desembersøthet

Hei!

Da var det desember. Andre desember, faktisk. Og faktisk ganske så få dager til jul.

Jeg skreiv ingenting i går, fordi jeg faktisk ikke hadde tid. Men, gårsdagen var så søt, at den fortjener å bli skrevet blogg om.

Mandag den første desember, begynte som de fleste mandager gjør, med skole. Det gikk helt greit, selv om det var kjipt. Skoledagen inneholdt en del mindre morsomme ting, som foreksempel norskframføring. Så absolutt lite morsomt, men overlevelig.

Etter at skoledagen endelig var over, skjedde det lite, før i halv fem-tida, da hele familien stakk bort til pappa og dem for å spise taco. Det var veldig koselig! Er jo ikke lenge til jeg flytter dit nå, siden mamma, Inge, Martin og Lars flytter til Watar på fredag. Det går nok helt greit, selv om det nok kommer til å bli litt merkelig i begynnelsen.

Litt over halv seks, kom Tina, Julie og Elin og henta meg, og vi kjørte til Grøa til Hanne. Der skulle vi ha overraskelsesparty for Elisabeth. Elisabeth kom klokka seks, og hun ble veldig glad! Utrolig herlig. Hele greia var virkelig vellykka; Kakespising, Jul i Båfjell-seing, singstar-synging, buzz-spilling, dansing, babling, osv, osv. Virkelig utrolig genailt! Jeg har egentlig ikke andre ord enn herlig, genialt og utrolig. Vi stakk vel i ti-tida, og etter at jeg kom hjem, skjedde det vel ikke mer den dagen. Joda, det gjorde det! Torunn ringte i tolv-tida, noe som var utrolig koselig! Jeg snakka vel med henne i ca en time, derfor fikk jeg ikke lagt meg før i ett-tida i går, noe som resulterte i absolutt trøtthet da jeg skulle stå opp i dag tidlig.

Og, i dag. Det har vel skjedd utrolig lite. Først, skole. Jeg tror jeg må bli enig med meg selv om at skoledagen var lang.

Da jeg kom hjem, skjedde det lite før pianotimen klokka halv seks. Etter den, var det vel egentlig bare tv-seing ei stund, før jeg snakka med Trond Martin og etterpå med Isabel. Genialt! Nå skal jeg vel pugge litt mer samfunnsfag før jeg legger meg; Snart prøve.

Sorry for utrolig kort og meningsløst innlegg, men jeg fryser. Det er iskaldt her...

Vi snakkes!

1 kommentar:

Isabel sa...

Kjære venn.

Har jeg sagt at jeg elsker bloggen din? :) Hvis ikke; jeg elsker bloggen din, Ida ;) Det er gøy å lese innlegga, det er akkurat som å høre deg snakke, ergo blir det mer virkelighetsnært, om du skjønner!? :D Good,good<3

Jej, det var koselig å snakke med deg på tirsdag.. Må gjentas snarest, I miss you a lot! :'( Deprimerende.

Men aww, så søtt det overraskelsespartyopplegget deres ble:-) Sinnsjukt braa!!! Heldige,heldige Elisabeth.

Og nå skal jeg jobbe med særemnet mitt.... hurraaaa!!!:-O Innlevering på mandag... yes!!

Men du, jeg er glad i deg<3