lørdag, desember 20, 2008

Juleferieherlighet!

Hei!

Da var det endelig ferie. Endelig. Juleferie. Juleferie. Ferie. Hjertehjertehjerte. Endelig.

Jeg skjønner ikke hva som skjer med meg og bloggskriving for tida. Har vel kanskje noe å gjøre med at jeg rett og slett ikke orker; Har ikke overskudd og tid, selv om jeg egentlig har det. Æsj, teit. Men, nå skriver jeg ihvertfall, og det er vel det som er det viktigste?

Jeg tror ikke det er noen egentlig vits i å skrive ukeoppsummering, siden det ikke har skjedd noe nevneverdig i det hele tatt. Bare massevis av lekser og prøver, selv om dette var siste skoleuka. Jeg synes det skulle vært påbudt å la unger få mindre lekser siste uka før jul. Og ellers.. Hm, masse avslutninger på diverse ting. Joda, koselig det. Jeg er også faktisk ferdig med julegavene nå; Herlig, virkelig. Nå er det bare å glede seg til jul, og nyte ferien til det ytterste.

I dag, etter skolen, var det først Øravandring med folka. Det skjedde vel egentlig ekstremt lite, bortsett fra smultringkjøp. Men, så absolutt koselig! Seinere på kvelden, var det kino med folka; Max Manus. Det var virkelig en utrolig film! Den bør virkelig sees.

Jeg har vel ikke egentlig så mye mer å skrive om. Vi snakkes, nyt ferien!

Ingen kommentarer: