lørdag, desember 13, 2008

Fredagsnyting

Hei!

Ja, da er det nesten ei hel uke siden jeg har skrevet blogg. Ja, jeg veit det; Jeg er alt for flink ttil å svikte den stakkars bloggen min. Jeg kan ikke ksylde på at det har skjedd så utrolig mye heller, for det har det faktisk ikke. Bare ikke ork til å sette meg ned å skrive. Men, jeg lover; Jeg skal få gjort noe med det; Jeg skal skjerpe meg.

Ukeoppsummering? Frister ikke; Det eneste som har skjedd, er lekser. På mandag var det kirkekonsert med koret, og det var egentlig ganske så koselig. Konserten gikk bra den også! Alltid herlig når ting går som vi håper.

Og ellers. Ja, hadde halvdagsprøve i norsk på mandag. Ikke det at den gikk spesielt bra, men den var jo der, så den måtte vel nevnes. På tirsdag skjedde det vel ganske nøyaktig ingenting. Hadde pianotime, og ellers gjorde jeg vel bare lekser. Kjiphet. På onsdag skjedde det også lite. Korøvelse, og ellers bare en del forberedelser til mattetentamen. Det samme gjaldt vel også torsdag, bortsett fra at korøvelsen var bytta ut med snakking med Isabel. Det var veldig koselig; Alt for lenge sida vi hadde snakka.Og ellers, skjedde det ingenting. Fredag. Mattetentamen. Det eneste ordet som faller meg inn. Jeg tror ganske bestemt at den gikk rett til et visst sted. Jeg må selvfølgleig fortsette å håpe på at det gikk greit, men jeg tviler. Tviler sterkt, faktisk. Men, over til noe mer positivt om denne dagen; Julegaver. Nå er jeg faktisk nesten ferdig, og alle julegavene som skal sendes, sendes i morgen. Herlig! Herlig å være ferdig med nesten alle, bortsett fra Tina. Hun er alltid überkomplisert å jøpe gave til!
Etter julegaveopplegget, som forøvrig foregikk sammen med mormor og morfar, stakk jeg bort til Julie. Der var Tina også, og vi lagde pannekaker, og så film; Madagaskar. Den er utrolig herlig! Jeg stakk vel i elleve-tida, og etter at jeg kom hjem, har jeg gjort på; Ingenting. Jeg har sett Blåfjell på nett-tv da, noe som egentlig funka helt greit.

Lista mi har bestemt seg for å være überdum akkurat nå, så jeg får vel slutte. Sorry for sinnsjukt mange skrivefeil, men det funker veldig dårlig å rette dem opp uten list.

Vi snakkes; Kos deg i helga!

Ingen kommentarer: