søndag, desember 07, 2008

Søndag; Fleredagersoppdateringsting

Hei.

Da var det faktisk en stund siden jeg skreiv blogg sist. Og jo det har vel kanskje skjedd en del siden sist. Ihvertfall litt, men ikke noe det er vits å skrive et langt blogginnlegg om.

Jeg husker ikke helt, men jeg tror ikke jeg skreiv noe på onsdag. Ikke orker jeg å sjekke heller. Ihvertfall; Det skjedde veldig lite på onsdag. En søt korøvelse, og ellers bare lekser. Pugging til de to prøvene vi hadde på fredag. Torsdag. Skoledagen var merkelig. Jeg veit ikke egentlig helt hvorfor; Den bare var det. Etter skolen, var det egentlig besøk hele dagen, siden mamma og folka skulle flytte på fredag. Massevis av folk som skulle si ha det, og sånn. Joda, var koselig det, selv om det alltid legger en demper på stemninga når folk kommer for å si ha det. Ellers flytta vi de siste tinga mine bort til pappa, og enda mer ellers, måtte jeg pugge til prøver. Det var selvfølgelig veldig kjipt, men det måtte da gjøres.
På fredag, var det å si ha det til familien, noe som egentlig var ganske så trist. Men, det gikk greit. Så var det skoledagen; Med to prøver. Geografiprøven gikk rett og slett til et visst sted, men jeg hhåper og tror at samfunnsfagprøven gikk litt bedre. Jeg veit selvfølgelig ikke, men det er vel lov å håpe... Etter skolen, skjedde det lite, før jeg møtte Julie, Tina og elin i sju-tida. Vi gikk på Øra for å kjøpe pepperkakedeig, og så gikk vi til julie, hvor vi skulle spise pepperkakedeigen og se film; Sweeney Todd. Det var en utrolig herlig film! En del gugge og blod, men jeg digger den likevel. Og så var pepperkakedeigen også veldig god. Jeg måtte stikke i elleve-tida, fordi jeg skulle på hytta i dag, noe som innebar at jeg måtte stå opp tidlig. Eller, jeg trodde jeg måtte stå opp tidlig. Jeg slapp faktisk å stå opp før klokka halv ti, noe som egentlig var veldig herlig. Dro på hytta i elleve-tida; Koselig. Ikke at det egentlig skjedde så mye, men så absolutt søthet. Seinere var det familiemiddag, noe som også var koselig. Ja, jeg er fullt klar over at jeg er veldig flink til å bruke ordet koselig, men det har vel kanskje noe å gjøre med at koselig rett og slett er et koselig ord?

Uansett; Etter at jeg kom hjem fra familiemiddag i ni-tida, skjedde det vel egentlig ikke mer den kvelden. Bare datasitting, osv.

I dag; Søndag. Søndager er fine, selv om de minner alt for mye om mandag. Det har ikke rukket og skjedd så alt for mye i dag, bare dusjing, osv. Veit ikke helt hva som skjer i dag, bare at jeg skal snakke med Natalie. Blir koselig!

Jeg har ikke mer å skrive; Snakkes. Nyt søndagen!

Ingen kommentarer: