onsdag, februar 18, 2009

Antiflinkhet på høyt nivå, og en del søthet.

Hei!

Og antiflinkheten nådde visst nye grenser, tro det eller ikke. Jeg har ikke skrevet blogg på sånn omtrent to uker. Men, da er det vel sånn ca på tide med en oppsummering, selv om jeg har massevis av andre og mer smarte ting jeg burde ha brukt tida på.

Jeg kan begynne med å fortelle at jeg faktisk overlevde matteprøven forrige fredag. Jeg fikk den tilbake på mandag, og det kunne faktisk ha gått verre, selv om det så absolutt kunne ha gått bedre også. Etter fredagens ellers innholdsløse skoledag, var det egentlig å dra hjem, for rett etterpå å kjøre til bussplassen, for så å sette meg på bussen til Trondheim. Den helga skulle nemlig fylles med årsmøte, med NBfU Midt-Norge, noe som viste seg å bli til absolutt søthet. Jeg møtte Stine som jeg skulle bo på hotel sammen med med en gang jeg kom til Trondheim, og for å være ærlig, gikk vi bare rundt og surra hele fredagen. Men, det var så absolutt koselig!
På lørdag, skulle møtet egentlig begynne klokka ti, men vi kom oss ikke i gang før klokka nærmet seg elleve. Da fikk jeg møtt igjen Lena, noe som var skikkelig herlig! Møtet var ganske så interessant, vi kom faktisk fram til en del smarte konklusjoner, når det gjelder NBfU Midt-Norges framtid, og fortid. Jeg ble faktisk valgt inn i styret. Nå er jeg 2. styremedlem i styret til NBfU Midt-Norge. Haha, jeg må innrømme at jeg syntes det hørtes litt skummelt ut, men nå har jeg greid å vendt meg til tanken.
Etter møtet, var det å gå til hotellet for å skifte og gjøre ingenting en stund, før vi gikk bort dit hvor vi skulle være med på nyttårsfesten til Blindeforbundets fylkeslag i Sør-Trøndelag. Det ble utrolig koselig. Vi var tilbake på hotellet rundt tolv, tror jeg. Da ble jeg, Lena og Stine sittende på rommet vårt og prate ei stund. Det var også skikkelig koselig. Tror vi sovna rundt ett.
På søndag, var det tur til Pirbadet, med omtrent hele årsmøte-gjengen. Jeg greide selvfølgelig å ikke finne badeklærne mine da jeg skulle dra på fredag, og det ble derfor svidd av en del penger der også, haha. Men, det var så absolutt verdt det! Jeg tror ikke jeg har hatt det så morsomt på lenge, haha. Lena og jeg okuperte strømmen, haha.
Bussen min hjem gikk klokka fem over halv fem, som om noen skulle være interessert. Det blei i hvert fall veldig stille da jeg kom hjem, og jeg tror jeg la meg ganske tidlig på søndag.

Skoleuka etter, var egentlig ganske daff og sløv, med bare en eneste prøve; samfunnsfagprøve. Jeg håper den gikk greit, men jeg veit selvfølgelig ikke. Ellers tror jeg ikke det skjedde særlig mye nevneverdig den skoleuka, den gikk bare rett fram, uten å sette spesielle spor, verken i min hjerne eller i mitt hjerte. Poetisk? Ikke akkurat. På lørdag, hadde jeg faktisk bursdag. Nå har jeg blitt 17 år. Skummelhetsprinsipp. Det var en skikkelig søt dag, faktisk. Jeg fikk massevis av søte bursdagsmeldinger, både på mobilen og på nettby og facebook. Tusen takk, alle sammen! På fredag feira jeg forresten sammen med familien, noe som var skikkelig koselig!
Seinere på lørdagen, var det igjen å sette seg på bussen til Trondheim, for å reise på mitt første styremøte, som skulle finne sted på søndag. Jeg må innrømme at jeg var skikkelig nervøs. Jeg kom til Trondheim i halv fem-tida, og jeg overnatta hos Torkild og Kjersti fra lørdag til søndag. De er skikkelig koselige!
Møtet på søndag, starta klokka elleve, og vi blei sittende til omtrent klokka fire. Men, jeg synes faktisk vi fikk gjort en del konstruktivt; aktivitetsplana for året har vi kommet ganske langt med, og vi har sett en del på regnskap og budsjett, osv.
Jeg tok samme buss hjem som forrige helg. Jeg var ikke riktig så trøtt da jeg kom hjem denne søndagen, men jeg var faktisk trøtt da også. Ikke blei det noe bedre av at jeg måtte stå opp klokka sju på mandag, for å komme meg på skolen til åtte. Til kulturhuset, var det forresten; vi skulle nemlig se film den første timen på mandag. Filmen var faktisk skikkelig bra! Ellers på mandag, skjedde det ingenting. Rett og slett ingenting.
I går, var skoledagen intetgivende, og etter skolen, skjedde det ikke så mye mer enn nesten-familiemiddagting, pianotime, litt lekser, og en uendelig koselig prat med Isabel; det var så alt for lenge siden!
Og så var det dagen i dag. Er det egentlig noe spesielt å si om den? Den bestod av en skoledag, med to skriveprøver, en i engelsk og en i norsk. Ellers var skoledagen overlevelig. Etter skolen, var det kor, og ellers har dagen bestått av pakking til Qatar, og planer om å gjøre lekser, selv om det så absolutt ikke har blitt noen lekse-gjøring. Jeg skal skrive rapport etterpå, jeg lover... Og ja; jeg reiser faktisk til Qatar i morgen. Jeg gleder meg; blir så fint å se folk igjen!
Nå hadde jeg akkurat en søt MSN-skype-samtale med Natalie. Det var skikkelig koselig, men jeg føler det er på tide at jeg greier å finne igjen mikrofonen min snart.

Nå må jeg slutte å skrive; må skrive rapport.

Vi snakkes!
Nyt vinterferien, alle sammen!

Ingen kommentarer: