torsdag, februar 05, 2009

Flinkhet og søthet;

Hei!

Nå føler jeg meg egentlig litt flink; det har bare gått to dager siden jeg skreiv noe sist. Det er ny rekord på en stund. Egentlig er det litt trist at det går så lang tid mellom hver gang jeg skriver, jeg som var så uendelig glad i, og nesten avhengig av bloggen min tidligere. Men, ting forandres, leksemengden økes, fritida minker, og orket minker vel kanskje også litt. Uansett; i går skjedde det ingenting. Kor var avlyst, og jeg fikk desto bedre tid til å gjøre lekser. Eller, pugge til matteprøve, som det så fint heter. Jeg veit ikke helt hvor mye tid jeg kan si at ble brukt til pugging, men jeg pugga faktisk en del. Men, jeg har så absolutt en del igjen til i kveld.

Skoledagen i går var innholdsløs, og det samme gjelder skoledagen i dag. De var både kalde og innholdsløse, faktisk. Nå er det faktisk blitt bitelitt snø igjen, noe som egentlig er ganske så søtt, selv om det inni hodet mitt nå faktisk begynner å nærme seg vår. Sakte.

Ellers i dag, var det familiemiddagting, noe som selvfølgelig var veldig koselig. Ellers var det en del pugging til matteprøve, (ikke så alt for mye, for å si det sånn), og så var det Skapende Skriving. Jepp, det fortjener så absolutt store bokstaver. Det var søtt, virkelig.

Ellers skjer det ganske lite. Jeg tror jeg føler meg litt i bloggskrivingshumør nå, bare så synd at jeg ikke har noe å skrive om.

I helga er det årsmøte med NBfU Midt-Norge. Det blir nok bra! Da får jeg møte Lena igjen! Jeg føler det er skikkelig lenge siden jeg har sett henne, selv om det bare er ei uke siden.

Men, nå kan jeg ikke skrive mer; må muligens pugge litt mer matte, og ellers få gjort en del andre ”fornuftige” ting. Vi snakkes, søte mennesker.

1 kommentar:

Isabel sa...

Når er det du har den matteprøva egentlig? Føler det meste i bloggen dreide seg om pugging :S Ikke noe galt i det altså, du er flink.
....og mest sannsynlig har du alt hatt prøva, når jeg sitter og knoter ned detta her!!

Jeg ville bare nok en gang fortelle at jeg digger bloggen din. Blir alltid så glad av å lese i den! _;)

Og forresten, og ekstrem VIKTIGHET; Har du finni ut hva du ønsker deg i gave????

Glad på du, Stort Savn :( <3