torsdag, januar 15, 2009

Oppsummering, av en alt for lang periode.

Hei!

Ja, da skal jeg skrive blogg igjen da, noe jeg ikke har gjort på alt for lenge. Det er nesten litt skummelt hvor sløv jeg har greid å bli når det gjelder blogging i det siste. Men, nå kommer det et langt oppsummeringsinnlegg, for å gjøre godt igjen for alle de dagene jeg ikke har skrevet noe.

Ja, jeg fant ut at forrige tirsdag var sist jeg skrev. Og, det er jo en del dager siden. En del over en uke, faktisk. Æsj, jeg føler meg svikende. Jeg husker faktisk ingenting av det som skjedde på onsdag og torsdag i forrige uke, derfor hopper jeg rett og slett over de dagene. Er vel ingen vits i å skrive om noe man ikke husker noe av?

Men, endelig kom helga! Virkelig herlig. Jeg lengta seriøst masse etter helg, selv om det akkurat hadde vært juleferie. Det var virkelig herlig å kunne gå ut skoledøra fredag klokka halv tre. Seinere på fredagen, var det fiksing av bildene til UKM sammen med folka, og så så vi ”Det levende slottet” etterpå. Ah, herligere film skal du lete lenge etter! Jeg elsker den virkelig høyt. Og så har man vel kommet til lørdag, da. Jeg fikk meldt meg på UKM, og etterpå var det å gå på Øra sammen med Julie, Tina og Elin. Vi blei kjent med ei ny jente, Inga, som vi var en del sammen med på lørdag. Hun er en skikkelig søtsnill person! Vi fant ihvertfall ut at på Øra er det rett og slett ganske nøyaktig ingenting å finne på. Å henge rundt i butikkene og henge enda mer rundt på kulturhuset etter at butikkene har stengt er liksom greia. Ellers skjedde det vel utrolig lite på lørdag. Jeg gikk vel rundt og surra omtrent hele dagen, tror jeg.

Så kom søndag. Endelig var det tid for skøyte-gåing sammen med Tina, Julie og Elin for første gang i år. Det var virkelig utrolig genialt! Jeg føler at folk stirra veldig på meg; Jeg har ikke verdens beste skøyte-skills, skjønner du. Men, det var utrolig herlig likevel! Resten av søndagen gikk vel med til skole-forberedelser. Det trengs faktisk en del psykiske forberedelser, selv om man bare har vært borte fra skolen ei helg.

Og så, kommer man til mandag. Ja. Jeg tror faktisk ikke jeg har noen ting å si om den dagen. Den gikk bare forbi, uten å sette noen dype spor i mitt hjerte eller i min hjerne. Oi, er ikke jeg poetisk?
Tirsdag fungerte egentlig ganske så likt mandag; Den bare gikk, med pianotime og en del lekser.
Og så kom onsdag. Dagen var egentlig ganske så søt, bortsett fra at jeg var utrolig trøtt da den var over. Først, var det selvfølgelig skole. Er vel ingen vits i at jeg uttyper det nærmere? Jeg orker ikke det. Etter skolen, var det kor, sånn ikke så lenge etter. Det var genialistisk, som alltid. Etterpå, var det å gå i fakkeltog og etterpå å gå på en støttekonsert for de sivile offerene i Gaza. Virkelig herlig å faktisk få vist at jeg bryr meg. Jeg føler at jeg blir et litt bedre menneske av ssånnt. Konserten var utrolig fin; Mange flinke mennesker. Herlig oppmøte både når det gjaldt fakkeltoget og konserten. Ellers, var onsdagen bare søt.

Og i dag, torsdag. Skoledagen i dag var heller ingenting å snakke om, skjedde egentlig ganske så lite. Jeg var egentlig ganske så stolt av meg selv, siden jeg greide å bli ferdig med leksene før veldig seint i kveld. Virkelig herlig!
Klokka halv åtte var årets første økt med Skapende Skriving. Var utrolig genialt at det endelig begynte på igjen! Jeg føler faktisk at inspirasjonen allerede begynner å komme tilbake, etter at jeg har lidd av skrivesperre en alt for lang stund. Jeg gleder meg masse til neste økt allerede!

Jeg kom hjem for ikke lenge siden. Nå har jeg akkurat spist vafler, og ellers skjer det vel ikke annet enn pakking. For, ja; Jeg og Julie reiser til Natalie i morgen! Jeg gleder meg som en liten unge, seriøst!

Nå har jeg vel ikke egentlig så mye mer å skrive om, sånn bortsett fra at jeg føler meg ganske så stolt, siden jeg endelig har fått skrevet dette oppsummeringsinnlegget, som jeg egentlig trodde ville bli en del lengere.

Vi snakkes, kos dere i helga!

Ingen kommentarer: