tirsdag, januar 06, 2009

Juleferien er over

Hei.

Jeg har ikke greid å bli noe bedre når det gjelder blogging så langt i 2009. Jeg har fortsatt et håp om at det skal forandre seg, men jeg er stygt redd for at det ikke vil skje. Ikke at det gjør noe for noen heller; Jeg blogger når jeg har noe å blogge om, (Når jeg tror jeg har noe å blogge om, vel å merke), og ellers lar jeg være. Hah, var ikke det en genialistisk konklusjon?

Siden sist jeg blogga, så.. Hm, ja, hva har skjedd? På søndag lot jeg som om jeg var proff i slalombakken, (Noe jeg selvfølgelig ikke var). Det var utrolig gøy; Jeg hadde ikke stått på slalom siden jeg var tre år, eller noe sånn.
Det verste var at det var utrolig mange kjente som så min antiproffhet. Jeg har ikke helt tall på hvor mange som har kommentert det. Og, for å gjøre tilværelsen mer overlevelig for meg i ettertid, hadde en avismann tatt bilde av meg også. Så, de som ikke hadde fått med seg mitt håpløse slalomtallent der og da det skjedde, fikk det servert i avisa dagen etter. Men, som sagt; Det var utrolig morsomt, og jeg håper på snarlig gjentagelse.

Og i går begynte skolen på igjen. Jeg kan ikke påstå at det var noen herlig følelse akkurat. Men, joda, det gikk greit, som det aller meste gjør. Jeg må vel ærlig innrømme at jeg hadde håpet på en ganske så rolig og avslappende skoledag, med minimalistisk å gjøre, siden det var første skoledag etter jul, og greier. Men neida, sånn blei det ihvertfall ikke. Jeg tror jeg bestemmer meg for å droppe å tenke mer på denne skoledagen, jeg.

Etter skolen skjedde det faktisk ingenting. Jeg var litt effektiv; Fikk gjort litt lekser, og vært sosial med folk, (På nettet). Og nå er endelig min neste tur til Natalie nesten helt planlagt! Jeg gleder meg sånn! Det fantastiske skjer mest sannsynlig 16-18. januar, og denne gangen skal Julie også være med! Jeg er ganske sikker på at det kommer til å bli übergenialistisk! Jeg må selvfølgelig ikke glemme å skrive at Hotel Cæsar begynte på igjen etter juleferien i går. Jeg satt selvfølgelig klistra til tv-skjermen, som jeg alltid gjør.

I dag. Andre skoledag etter juleferien. En lang dag, dette også. Men, overlevelig. Det verste var å stå opp. Jeg sleit virkelig. Jeg skulle liksom stå opp å dusje, for å ha unnagjort det, men det greide jeg så absolutt ikke.

Nå har det aller meste av den fine snøen forsvunnet, og verden er igjen dekket av sørpe. Det er trist, det. Selv om jeg gleder meg utrolig masse til sommeren, med sol, varme, og ikke minst mer ferie, er vinteren en utrolig fin tid, når snøen bare ligger som den skal. Det er trist, at snøen aldri ligger mer enn noen få dager av gangen lenger. Jeg synes vi bør gjøre noe drastisk med disse miljøforandringene vi fororsaker snart.

Det er faktisk ikke så lenge siden jeg kom hjem. Nå er det snart middag, og så er det pianotime. Sånn ellers, veit jeg ikke helt hva som skjer. Jeg veit at jeg må gjøre engelsk, naturfag og muligens litt matte. Høres ikke det koselig ut?

Ellers har jeg vel ikke mer å skrive. Vi snakkes!

Ingen kommentarer: